Nerak 2x pp Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 .....over at folk jeg kjenner blir gravide. Ei påjobben ringte meg 3 min etter testresultat og fortalte at hun var gravid. Føler meg litt slem, men kan ikke noe for det.... Ønsker jo så gjerne å få det til selv... (grusomme grusomme meg....)
*mitt største ønske* Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Åååååhhhhhh, jeg kjenner meg så godt igjen....er så dritt lei alle gravide kjente....på jobben kommer den ene etter den andre å sier at de skal ha barn...klarer ikke å klistre på meg noe falskt smil lenger jeg...og dem var ikke planlagt engang.... Vi har nå prøvd siden jan 07, og jeg begynner å blir rimelig dritt lei....alt er som det skal med oss begge, så jeg skal begynne på min 3 pergokur idag, dobbelkur, så får vi se hva som skjer!!! Masse lykke til videre=)
grace&hope Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Du er IKKE grusom! Det er bare en naturlig reaksjon fordi du ønsker det selv så veldig sterkt. Det er i allefall sånn jeg føler det. Noen ganger har jeg tenkt at neste gang jeg ser ei gravid dame, så spytter jeg på henne! He, he... gjør jo selvsagt ikke det, da:) Poenget mitt er at det hadde vært rart om du ikke hadde fått vondt inni deg når andre blir gravide. Man blir hele tiden påmint det man selv ønsker mest, men som man ikke får til. Jeg prøver å glede meg på andres vegne, fordi det er fantastisk når et nytt liv blir skapt, men det er ikke alltid det er like lett, og det tenker jeg er helt greit!! Lykke til videre!
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Oi oi det var godt. Hele venninnegjengen er førstegangsgravide - jeg er den eneste som har en fra før på 3 år. For 14 dager siden kom den siste ut med nyheten om at hun er gravid. Jeg gratulerte selvfølgelig, men når røret var lagt på begynte jeg å grine. Mannen min spurte og jeg fortalte. Så sa han "klarer du virkelig ikke å glede deg på hennes vegne" Jeg brast helt sammen og ble helt fortvilet over meg selv for at jeg kunne føle det på denne måten. Så nå er katte ute av sekken og vennegjengen vet nå at vi har vært prøvere i 2 år. "så så, bare slapp av så skjer det plutselig" Uttaleren av dette utsagnet kunne jeg slått ned på flekken. Dessuten hvordan skal jeg slappe av når det går kun i babyprat for tiden - og alle har slike medfølende og "støttende" blikk i min retning. Vræææææl. Uff stakkars de vet vel ikke helt hva de skal si eller gjøre disse venninnene mine heller. Jeg skal ikke slå - jeg lover
grace&hope Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 I KNOW!! Jeg har også lyst til å spytte på de som sier at det bare er å slappe av, da blir det! Fører bare til at jeg får dårlig samvittighet! Veldig enkelt for de som ikke strever med å bli gravide å si sånne ting da. Og det er veldig vanskelig å ikke tenke på det når "alle" rundt meg nettopp har fått baby eller er gravide - mye babyprat, ja. Lykke til!
Nullenusken Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Kjenner meg igjen her ja! Kjenner jeg begynner å frese når folk her inne blir gravide..... Aller mest de på "bli gravid" som jubler over å være gravide og som synes de har brukt såååå lang tid når de er 4pp.... Jada, vet det er slemt å tenke sånn, men jeg klarer ikke la være akkurat nå..... Har kommet til et punkt der jeg føler jeg aldri vil bli gravid....
Nerak 2x pp Skrevet 10. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2008 Sussler mer og mer med tanken på at vi ike kan bli gravide her i heimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå