Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Ja da er jeg klar !!! Setter EL-sprøyte ikveld og så drar mammen og jeg på Danmarkstur imorgen ettermiddag, skal ha uttak på Nordica onsdag morgen. Gleder meg, håper det er noen kvalitetsegg som kan settes inn igjen på fredag :-) Hadde bestilt flybilletter og hotell på forhånd og det klaffet perfekt, et godt tegn ;-)
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei, Så kult :-) Ligger to uker bak deg i løypa tenker jeg, men håper jeg kan følge etter :-) God tur og lykke til med alt. Ikke noe vanskelig å finne Nordica da, jeg pleier og ta buss 5A fra Nørreport den stopper på Nørrebro, gå av der og ta til høyre, Vero Moda og leketøysbutikk i første etg, de holder til i 4 etg (sal) Hvor mange dager var du på sprøyter?? Jeg var hos Blakstad i dag, fått mens i dag, 2 dager for tidlig men...hvilken rolle spiller det nå :-) Begynner på dobbel dose pergo onsdag, og med 150 Gonal F i fire dager fra lørdag av....skal inn på sjekk til blakstad om en uke...og etter det har jeg IKKE peiling på hva jeg skal gjøre....flere sprøyter...hva gjorde du? Krysser fingrene for deg...
hegeno Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 lykke lykke til Gitte!! Skal heie fra sidelinjen
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Oj, så kjekt bkatrine !! da er det ikke lenge til for deg heller !!! Betaler du mindre for selve forsøket når du gjør det på den måten? Eller blir prisen den samme, bare litt mindre i medisiner? Jeg begynte med puregon 150 IE 2.mensdag, etter 6 sprøyter var jeg inne til sjekk, fikk da beskjed om å starte med orgalutran (sprøyte som gjør at du ikke får eggløsning før tiden) og samtidig fortsette med samme dose puregon. Var på ny UL i går etter 10 dgr m sprøyter og fikk beskjed om å sette EL- sprøyte i går kveld. Det tok altså 14 dgr fra jeg fikk mens til jeg skal ha uttak i morgen. krysser fingrene for oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå