Gå til innhold

Ovitrelle og orgalutran ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål-

Jeg har fått beskjed om å sette ovitrelle ikveld 21.30 , uttak onsdag kl 0900. Men Nordica sa samtidig at jeg også skulle sette puregon og orgalutran ikveld. Motvirker ikke orgalutranen ovitrellen ? Trodde det var vanlig å sette kun EL-sprøta.

Men, men de vet vel hva de gjør, regner med det er for å få litt fart på et par follikler som var litt mindre enn de andre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får satse på at de vet hva de gjør :o)

Lykke til...

Hilsen

Skrevet

hmmm jeg kan ikke svare deg på det, for jeg husker ikke hva jeg gjorde...trodde man ikke skulle ta orgalutran...men det er sikkert forskjellig, de vet helt garantert hva de driver med der borte:-) er vel sikkert for at du ikke skal få EL før det har gått 36 timer!!

tenk at du er straks klar til uttak Gitte:-) har gått kjempefort! ønsker deg masse masse lykke til i københavn:-)

Skrevet

He Gitte

Jeg satt Gonal F og orgalutran før kl 16, og ovitrelle på kvelden kl 21, når jeg skulle ha uttak slik som deg kl 9 på morran. Det gorde jeg forrige gang også, jeg har aldri satt orgalutran sammen med ovitrelle. Men vi får gå ut ifra at Nordica har stålkontroll :). Lykke til!!!. Jeg skal ha nytt forsøk i uke 49.

Skrevet

Takk, takk lillebie, ja det har gått fort.

Jeg sendte en forespørsel angående orgalutranen og puregonen, om jeg hadde forstått rett, jeg har nemlig satt disse kl 22 på kvelden. Fikk svar av svend Lindenberg at jeg skulle ta de, men kl 14. Så nå har jeg tatt dem, om enn en time for sent. har vært å trent litt imellomtiden....Går nok bra :-)

Du får bare "kose" deg og spraye i veg videre, og ta vare på deg selv !!!

Skrevet

Takk Poten , da har jeg det under kontroll tror jeg og slapper av, har satt puregon og orgalutran nå, og skal sette ovitrellen i kveld :-) men det var godt jeg spurte ekstra ellers hadde jeg satt alt ikveld.

Lykke til i uke 49 !!!!!

Skrevet

klokken 14 ja, bra du fikk kommet deg hjem å satt den da:-) jeg har kun tatt klokken 22 jeg også, men varierer vel det også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...