mammenma Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Heisan, Kan dere hjelpe oss med et fint jentenavn på A. Adele syns jeg er pent. Ev - hva syns dere er finest av Ella, Ella Marie eller Matilde? Har egentlig bestemt oss for et av disse navnene, men så mener mannen min at man bør velge forbokstav A pga oppkalling. Vi valgt forbokstav M (Markus) til storebror pga oppkalling. Hva mener dere???? Klem fra familie i TVIIIIIIL :-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er ikke spesielt begeistret for de forslagene du hadde på navn. Ella, Marie og Matilde er jo foreslått hele tiden her inne, ikke særlig spennende! Adele er fint Ada Ava Agate Agnes Aina Ailin Aida Alberte Albertine Alice Alette Alma Alva Alvhild Andrine Ane Anitra Anna Annelise Annfrid Anny Annie Astrid Asta Aud Audny Aurora
prebs Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Anna Ane Agnes Astrid er mine favoritter på A. Ellers ville jeg tatt Matilde (ville skrevet Mathilde, men det er jo en bagatell).
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg liker ikke Adele. Ella og Matilde er nydelige navn som passer godt til Markus. Ville ikke brydd meg om å velge navn på A hvis dere liker andre navn bedre. Jeg syns Amalie er nydelig. Anna og Aurora er også fine navn på A.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Liker forresten Ava, Ada, Alva og Alma godt.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Disse navnene har jeg brukt/kunne jeg gjerne brukt på A: Ada Ava Adele Ariana Adine Alma Markus og Adele er jo veldig flott, da. Liker Ella, men synes verken Ella eller Mathilde passer så godt til Markus. Synes Mathilde og Markus er så "standard" og ganske kjedelig kombinasjon. Dessuten synes jeg søsken bør få egne forbokstaver.
Vannmann35 Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Synes Alma og Alvilde er pent :-) Liker Ella Marie godt.
@nne-b :) Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Hva med Anniken? Det heter nemlig pia mi ) Ellers er jo disse fine: Alvilde Annika Andrine Ane Alina Alexandra Alice Ariana Synes Ella er nydelig jeg da )
sonne Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes Ella er kjempefint, men det kan virke som det er et navn på full fart oppover i navnestatistikken. Ella Marie er også veldig fint hvis du ønsker dobbeltnavn. Jeg synes for så vidt Matilde er fint også, men veldig oppbrukt. Jeg liker ikke Adele.Jeg ville gått for Ella eller Ella Marie av disse. Forslag til navn på A: Amalie Andrea Andrine Anneli Aurora Anniken Astrid Alida Anna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå