Bomchicka Wah Wah Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg sliter virkelig med å få skrapt sammen de siste 7000 kronene til depositum i den nye leiligheten. Banken ville ikke gi meg lån i disse finanskrisetider. Er det helt bak mål å spørre arbeidsgiver om å få låne 7000 kroner mot at de trekker meg fra lønna hver måned?
Musemor med tre søte små Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Endel arbeidsgivere tilbyr et slikt et lån, men ikke alle. Det er opp til arbeidsgiver. Er det et større firma er det større sannsynelighet for at de har en slik ordning. Snak med sjefen eller personal ansvarlig
pinglo Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Det skader jo ikke å spørre. Du får jo bare enten ja eller nei. Mener no eg.
Bomchicka Wah Wah Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Har hørt om folk som har lånt penger hos arbeidsgiver. Jobber for Thon, har også en kollega som har fått hjelp av arbeidsgiver til å betale ned spillegjeld, så kanskje jeg kan spørre.. Føler uansett det er litt pinlig.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Mannen har hatt lån hos 2 av sine arb.givere han. Første gangen betalte arb.giver et kurs han måtte ta før han kunne få bli fast ansatt. 20tusenkr! Senere, i en ny jobb med ny arb.giver lånte vi mellomfinansiering hos dem. Da var vi faktisk så heldig å få det rentefritt!! Snakk om. (Tror det første også var det) Hadde vi hatt lånene i banken, særlig det siste, måtte vi nok betalt mye bare for å få låne (altså renter og gebyrer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå