Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 for de som har denne, hvorfor? er på trappene til å handle denne vognen, men hører mye negativt om den her? venter nr tre, å har prøvd en del vogner, men vet ikke hva jeg går til på denne..' Please hjelp meg!!!
Prinsesse+en_til_i_magen<3 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 heisann Jeg har ikke hatt den selv, men vurderte å kjøpe den for en stund siden. Ombestemte meg raskt da jeg hørte flere si den var ustabil, og kunne tippe. Et av de viktigste kriteriene jeg stiller til vogna jeg skal velge, er at den er sikker for barnet.. så det at noen bare satte spørsmålstegn ved sikkerheten til denne vogna, var nok til at jeg ombestemte meg. Men det sies jo at den kun er ustabil om man setter sportsdelen mot deg, så da er det jo bare å la den delen vende fra deg da Knallstilig vogn, men JEG tør hvertfall ikke kjøpe denne :/
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hvorfor "være på trappene" til å kjøpe noe du har hørt så mye negativt om og som du sier "ikke vet hva du går til"? Les kritikken (på godt og vondt) på barnevognguiden.no og vogndilla.no så får du vite mer.. Jeg VURDERTE ikke den engang............ Du har stabilere tre/firhjulinger med svingbare framhjul hos Teutonia, MaxiCosi m.m som er mer stabile og som ikke har fått tilnærmet så mye negativ kritikk som Quinny...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå