Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Snuppa vår våkner nå selvsagt halv seks etter at klokken ble stilt i helgen.. Er det noen vits med skrike kur for å få henne til å ligge til halv sju slik som hun pleide å gjøre...?
engajente Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 ville ikke gjort det, prøv heller å drøye legge/sovetid med 15min hver dag. Funket iallefall i våres hos oss.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 De små barna våre kan jo ikke klokka så jeg synes det høres drøyt ut å vurdere skrikekur for selv å få sove 1 time lenger. Gjør heller som innleggeren over foreslår. Her har vi vært så heldige at han har våknet klokke 4 de to siste nettene isteden for 06.30 som det var før klokka ble stilt. Men det går seg nok til :-)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Ja jeg syns nå egentlig det jeg også, men tenkte nå å høre. Hun kan selvsagt ikke noe for at vi snur klokken i ny og ne. Har liksom hatt min del av skrikekuren for en stund siden. Frister ikke å høre på det en gang til. Går seg forhåpentligvis til. Hun blir jo så sliten frem til duppen sin stakkars, men det ble visst nok gutten hun er hos dagmamma til også. Godt å høre at det er flere
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Det går seg sikkert til det der. Vi legger ihvertfall til vanlig ny tid og regner med at hun regulerer våkningen etter det etter en liten stund.
Mia_I Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Også vi har samme problem - tuppa hra våkna kl 5 siden klokka ble stilt. Prøver å drøye litt og litt med legging, inntil vi er på "normal" tid igjen, og håper det hjelper etter hvert!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 hehe.....her var det faktisk omvendt!! Mini bruker å våkne i seks halv syv tiden, men på søndag våknet han kl.07:30!!! gammel tid. så da var kl.06:30 ny tid. så det var jo perfekt men siden mandag har han våknet halv seks, fordi han har vært syk. Men helt greit å stå opp da, bare å hele i seg masse kaffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå