Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet eller ikke?


@nneliten

Anbefalte innlegg

Hvis det er mulig å se - vil dere vite kjønnet til mageboeren?

Vi vil vite!

Skal på ultralyd på torsdag, og er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare vite :) Klarer ikke holde nysgjerrigheten tilbake.....

Åsså er det greit å vite om jeg kan pakke frem rosaklærne igjen elle rom jeg må handle inn litt blått :)

 

Masse kykke til på ultralyd torsdag... Ikke lenge til det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om di kan se kjønnene vil jeg vite det.

 

fikk ikke vite det med snuppa i 04 for ho satt godt planta me rompa ned hele svangerskapet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite! :-) Da kan jeg si lillebror eller lillesøster når jeg forteller snuppa om barnet i blant. ..og vi fikk litt for mye spesifikt jenteklær forrige gang, så har unnskyldning til litt ekstra shopping om det er en gutt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for ikke å vite det, da kan vi gjette oss frem med kjerringråd og se hvem som får rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil ikke vite kjønnet. har UL neste uke og er veldig spent. Har gått inn på en kinesisk horoskop enten på denne nettsida eller på babyverden og da ble det spådd jente... Spennende å se i starten av april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke vite det denne gangen heller. Det var ett av lyspunktene etter en lang og hard fødsel å se hvem som kom ut:-)

Kinesiske horoskopet stemte forrige gang, blir spennende å se om det blir riktig denne gangen også!

 

Uansett, lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også på ul på torsdag, og vi vil vite kjønn. Vi visste det sist også, synes det er greit å kunne planlegge litt. kinesiske fødekartet stemte sist, da fikk jeg jente. Nå viser det gutt, så vi venter i spenning til torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul 24 nov. (evigheter til :o( ) Vi vil vite hva det er. Visste det ikke sist, men var sikker på det var gutt. (Følte det på meg) Og fikk gutt. Denne gangen er svangerskapet helt annerledes og har spydd så en gris så tror det er jente nå.

Har lyst å vite det så jeg kan strikke jenteklær evt. Har masse til gutt. Har også lyst å shoppe denne gang.... Ikke bare nøytralt som sist.

Lykke til på ultralyd. Misunner dere som skal på torsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,jeg MÅ bare vite det,mens samboeren min vil aller helst ikke vite det.spørs om jeg klarer å holde på hemmeligheten...skal på ul 7 nov.har en følelse at det er gutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke vite det, det er ikke mange mnd det er snakk om så vi får bare vente i spenning. Vi har en av hver sort fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på UL om 13 dager. Kommer til å fortelle jordmor at hun kan si kjønnet hvis hun er sikker, hvis hun må gjette vil vi ikke høre noe. Har ingen lyst til å bli satt ut når ungen kommer pga "feil" kjønn. Begge kjønn er velkomment. Førstemann ville vi ikke vite kjønnet på, så har prøvd det en gang også. Hjertelyd og mageformen tilsa riktig kjønn, nemlig en gutt. Hadde guttefølelse, men vet nå ikke hvor mye slik er å stole på...denne gangen har det ikke dukket opp noen fornemmelse av kjønn enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...