Gå til innhold

Endelig funnet drømmevogna mi.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig kjøpt min siste vogn. Har hatt 5 vogner tidligere.

Alle har det vært noe vi savnet med.

Men NÅ er vi veldig fornøyde på våre trilleturer. Easywalkeren vår har vært helt fantastisk. Tulla vår elsker å sitte i den og den er superlett å trille:)

Måtte bare inn å skrive litt og anbefale, siden jeg har prøvd så mange vogner, håper jeg alle slipper det............. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138986124-endelig-funnet-dr%C3%B8mmevogna-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal selge vår tfk nå og kjøpe Easywalker.

Ew er mye bedre å trille. Tfk er alt for tung.

Etter at jeg fikk trille ew av en i barselgrupppen var jeg ikke i tvil.

Synes ew også hadde bedre sete og var mye enklere å legge sammen.

Gleder meg til nye og bedre trilleturer:)

Annonse

Prøv gjerne OTH, men den som påstår at den kan kjenne noen forskjell på disse to vognene, tror jeg det jeg vil om. De er veldig like!

MEN EW har bedre pris, og har et rent og stilig design.

Jeg går for EW, etter mye fram og tilbake.

Helt enig med deg! Vi har også byttet til easywalker.

Det er min beste vogn til nå iallefall........:)

Vi solgte vår Oth fordi den begynte å bli så vinglete.Ew er mye mer stabil og sterkere. Den er også bedre for barnet. Stor bag!! Og større liggedel. Synes barnet lå med føttene opp i setet på oth. De sitter og ligger bedre i ew.

Topp vogn! Kjøp den. Den er jo faktisk billigere og bedre:)

Jeg har hatt begge vognene, og jeg vil si som en over her: Easy Walker blir mindre når man legger den sammen og er derfor en perfekt reisetrille.

OTH er desidert best år det kommer til resten. Kan i grunn kun uttale meg om EW sin sittedel, hadde ikke bagen til den, men OTH er bredere, lenger i ryggen, og har mye bedre sittekomfort. Den er mye bedre å trille og virker ikke så pinglete som EW.

Hvis man ikke bruker bil så mye, men triller ofte og lange turer, hadde jeg definitivt valgt OTH. Kjører man mye bil, og frakter vognen fra A til B, hadde jeg muligens valgt en EW siden den er lettere å frakte med seg.

Til nye babyen har vi forøvrig valgt Bugaboo siden bagen er mye større enn både EW og OTH sin, og fordi dette blir et høst/vinterbarn.

Ellers synes jeg både Easy Walker og OTH er flotte å se på begge to. Deilig med vogner uten polstring og dill dall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...