Gå til innhold

Velling-tut til flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å gi velling fra Avent-flaske her om dagen. Tuten hadde 3 hull. Guttungen fikk nesten ikke ut noe. (Har kjøpt velling i Sverige). Finnes det tuter som har større hull eller egne velling tuter tro?? Noen som vet? Gir han fra tute-kopp nå. (haha, ble mye tut her nå!) Er litt knotete å gi fra kopp siden han må bøye hodet så langt tilbake osv....tror det hadde vært bedre med flaske.

(og grunnen til velling er fordi han nekter plent å spise grøt!)

Skrevet

på babyshop har de avent tutter hvor hullet er som en strek, og neders langs kanten, er det symboler som illustrerer hvilken stilling som er best ved tykk væske, dvs at når illustrasjonen med 3 streker peker mot nesa, er det mest flyt, og den med en strek er minst og da best ved feks vann.

spør betjeninga! vi bruker dette, og gir snuppa velling hver kveld, har aldri vært noe problem!

Skrevet

Du får velling-tutter til Avent ja. Ellers har MAM-flaskene også vellingtutter. De bruker jeg til vellinga... Bruker også ferdigvellinga fra severige også har jeg oppi litt ekstra grøtpulver her hvis hun spiser dårlig kvelds...

Skrevet

Det var lurt! Takk for tips. Da får jeg ta en tur på Babyshop etterpå. Vi har akkurat begynt med velling, så jeg visste ikke at det fantes egne tutter. Har funnet ut at han kan like godt få velling på formiddag og kveld istedenfor grøt....det er jo like næringsrikt, er det ikke? Han nekter som sagt å spise grøt. Kniper munnen sammen! Men brødbiter vil han ha. Jaja. :))

Skrevet

Jeg synes MAM- tutene er aller best. De er merket med en x. De passer til Avent-flaskene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...