Julimams Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Både jeg og sambo har brune øyne. Jeg er født med brune, mens han ble født med blå som ble brune. Snuppa har himmelblå øyne fortsatt, 3mnd. Spurte helsesøstra. Men hun sa at alle barn hadde "fått sin farge" når de ble 3 mnd. Men jeg mener å huske at barn her inne har vært senere? Bare lurer altså.. Men det er litt flaut når ungen ikke likner på meg i det hele tatt:P
*lykkelig mamma* Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Så lenge de er himmelblå enda vil jeg tro at hun kommer til å ha blå øyne jeg. Kjenner en liten gutt som ble født med mørke øyne. Hans var helt brune når han var tre mnd. Der er det bare mor som har brune øyne.
*En rosa og en blå* Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Åh, himmelblå øyne er jo bare så fint!! Tror du bare skal være glad jenta di har fått en fin øyefarge, jeg. Men, de sier at det kan ta opp til et år før de får sin endelige øyenfarge. Her har snuppa veldig mørk blå, så jeg tror nok at hun ender opp med brune. (jeg har blå, sambo har brune) Hun også er 3 mnd. Blir spennende å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå