Sunshine c,") Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har en gutt på 3 år som ikke har begynt i barnehagen enda. Vi har alltid hatt muligheten til å leke med jevnaldrende barn på fritiden, men nå er jeg kronisk syk og mye "lenket" til huset.. Har en deltidsjobb (sykemeldt nå), og gutten er vanligvis hos svigers når jeg jobber. De driver gård, og han ELSKER å være med å hjelpe til med alt. Og de er sååå glade for å ha han. Men han treffer jo ikke andre barn der, så jeg tenker at han vil ha godt av et par dager i barnehage også.. Spesielt siden jeg ikke kommer meg ut noe særlig mye med han nå. Det jeg lurer på er om hva dere tror om å sette han inn i barnehagen nå? Blir det dumt å komme inn midt i åpret når alle de andre barna er blitt godt kjente med hverandre osv? Tror dere han havner "utenfor"? Gutten er veldig negativ til å dra i barnehagen selv, men han kommer jo sikkert til å trives når han bare kommer inn i det?? Takknemlig for alle råd:0)
LINEDRI Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 jag tror inte det är några problem och det innebär inte att han kommer att bli utanför bara för att han börjar på barnehage så sent, att han är skeptiskt kan ju bara vara något tillfälligt, med inskolning så brukar det släppa, då barnet får sig nya vänner, ser en massa nya olika leksaker osv... Lycka till!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå