Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter vi har stilt klokka våkner mini veldig tidlig. Hva er riktig å gjøre. I dag lot jeg han bare ligge i senga til han sovnet igjen, men han er jo lys våken. Men vil jo gjerne at han skal sove lengre.

Har det noe nytte for seg at han ligger våken i mørket, eller kan vi like gjerne stå opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her våknet han 04 og var lys våken. Tok han over i min seng en time og fikk han tilslutt til å sovne i vognen igjen. Håper ikke det blir en vane, men unngikk iallefall å slå på lyset. Ikke hans skyld at vi stiller klokken, men vil nødig at han vender seg til å stå opp kl 04.

Skrevet

Nar er sengetid? En Baby kan bare sover 10time om Natt, ikke mye mer.Hvis dere legger dem tidlig, våkner de tidlig.

Skrevet

En baby kan da vitterlig sove mer enn 10 timer på natta du! :)

her er der 12-13 timer!

søvn avler søvn! :)

Skrevet

Det stemmer sikkert, men mange babyer sover ikke mye mer og da kan grunnen blir: tidlig sengetid. Det var grunnen her.

Han sovet til 5h hver dag, fordi: sengetid var først 19h. Da har jeg lest om det og vi forandret sengetid og han sover nå til 6.30h. Så det stemmer for oss og kan kanskje hjleper andre også..

hver baby er annerledes :-)

Skrevet

Hos oss er alt før kl 6 nattan, så da ligger han bare der...

Men han lager ikke noe leven, og sovner somregel.

Tar han selvfølgelig opp hvis han gråter lenge.

Skrevet

vi legger han mellom 19 og 20 og da sover han som regel til etter kl 06. våkner han fær så får han bare smokken, og må nok pent bare ligge i senga og evt prøve å sovne igjen.

Våkner han etter 06, får han flaske og sovner igjen et par timer...

Gikk problemfritt å stille klokken her. Vi holdt han våken til kl 21 og la han da. våknet kvart over seks. la han til vanlig tid idag, så vi får se inatt men regner med at det går bra... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...