Gå til innhold

Noen som har prøvd Probiotika fra helskost på barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Fikk anbefalt bifdus her inne mot luftplager. Det hadde de bare i tyggepiller i de 2 helsekostene hos meg, så jeg måtte ha noe annet siden jenta ikke kan tygge enda:P

Så da fikk vi BioCare INT B1 Bifidobacterium infantis Probiotika anbefalt. Det er et pulver som man blander ut i vann og gir.

Noen som har prøvd og har erfaringer? Ga det til frokost i dag, og lurer på hva jeg kan forvente. Håper hun ikke blir verre.

Og hva gjør det? Lettere ut med fisen, eller mindre luft i magen?

Fikk et hefte med informasjon. Men der sto det bare atdet hjalp ot luftplager. Hva nå enn det betyr...

Skrevet

Jeg hr brukt en nnen type probiotika på min sønn, så det finnes nok mange forskjellige. vi fikk det grunnet kolikksmerter grunnet for få tarmbakterier. Disse var da reine tarmbkterier, men dette stod jo på boksen.

Her var middelet redningen for oss...

Det er jo helsekost, så mye galt kan du jo ikke gjøre. Blir det værre, kutter du bre ut middelet!

Lykke til!

Skrevet

Det var jo ikke akkurat suksess....

Hun sov 2 timer på hele dagen i går. Mot vanlige 6-7timer. Hun skrek i 4 timer i strekk og bæsja sånne små spruter hele dagen...

Vet ikke om jeg tør å prøve det en dag til jeg! Ha ikke gitt enda i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...