Gå til innhold

Flere som ikke har fått foreldrepengene denne måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem kom ikke i dag heller.Flere som ikke har fått dem eller bør jeg ringe nav å etterlyse dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har ikke fått dem, men bruker ikke få de før sist i mnd og venter dem ikke heller før da.

Nå er det jo enda 4 dager igjen i denne mnd så du kan kanskje vente til da. Og neste mnd forventer du ikke at pengene kommer før sist i mnd så slipper du å vente slik på dem.

Jeg syns det er veldig mange slike innleg allerede fra den 18. i hver mnd.

Skrevet

Ok.FIkk dem den 24 sist måned.Har ikke fått foreldrepenger før derfor jeg var usikker på utbetalingsdato.Står ikke noe på nav.no eller.Det står om sykepenger,pensjon og barnetrygd men ikke foreldrepeneger

Skrevet

Nei det står ingen ting om foreldrepengene der.

På vedtaket du fikk fra nav(om du har fått det) skal det stå at de betaler ut pengene sist i mnd.(står det på mitt)

Skrevet

har hørt at FP og SP har samme utbetalingsdato

så da kan må gå inn å se når SP blir utbetalt :)

Skrevet

På sykepeneger står det den 24 oktober så det stemmer ikke :-)

Skrevet

jeg har alltid pleid å fått de føre den 25 hver mnd.syntes de heller kunne hatt en fast utbetalinsdato:)

Skrevet

Hos oss står det i lokalene at det kommer siste dagen i måneden, så klager ikke før da.

Men det er utrolig kjipt at den ene måneden kommer pengene 24. og neste kommer de 30.

De burde jo holde seg til den datoen de sier de skal komme... :S

Skrevet

men selv om utbetalingsdatoen er 24 så kan ikke ALLE sammen få penger på samme dag og siden det var en fredag så får nok de fleste den i dag klokka har så vidt passert 9 jenter :) leeenge igjen av dagen ennå.....

husker jeg selv fikk både før og etter utbetalingsdato når jeg fikk FP

Skrevet

jeg har heller ikke fått. bor i nordland. fikk den 24 sist måned. veldig dumt at det ikke er fast utbestalingsdato!!

vil ha peeeenger nååååååå!!!

fikk heller ikke etter 0900 idag.

Skrevet

Har heller ikke fått,men siden det står at de ikke bilr utbetalt i slutten av mnd, forventer jeg ikke dem før da heller. Men synes også det er veldig irriterende at de kommer mye tidligere av og til,for at de neste gang kommer den 30.

Vi får vente å se etter kl 12.00.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...