Meg og mini med ny spire :) Skrevet 29. oktober 2008 #26 Skrevet 29. oktober 2008 bakovervendt selvfølgelig, og jeg er utrolig glad for at det har gått såpass fint som det har gjort! Kun spydd et par ganger på lengre turer, men det vet man aldri om de hadde gjort fremovervendt også.. gutten er 2 år og jeg håper han kan sitte den veien til han er 4 år, værtfall 3..
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 29. oktober 2008 #27 Skrevet 29. oktober 2008 Bakovervendt!!! Har BeSafe Combi, monteres fint selv med korte bilbelter. Vi gikk nøye igjennom valget av riktig stol, både sikkerhet, tester og hvordan den fungerte i vår bil før vi kjøpte stolen. Synes ofte foreldrer bare drar ut og kjøper en og ikke tenker så mye over resten... Gjerne spare penger på kjøpet også... Å velge en riktig bilstol, som er sikker, festet rett og i rett rettning og kommer godt ut i tester er den billigste og ofte den beste livsforsikringen du kan gi ditt barn. Hun har alltid sotte bakovervendt så hun vet ikke bedre og ser like godt ut av vinduet bakover
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. oktober 2008 #28 Skrevet 29. oktober 2008 bakovervendt... Selv om har hatet bilkjøring når hanvar baby, så funker det utrolig bra nå (er 18 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå