Gå til innhold

Flere som var oppe tidlig i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det flere babyer som våkna tidlig i dag?

Poden våkna halv fem!!!

Klarte å strekke det til fem, men da var det ingen bønn lenger. Poden var veldig klar for en ny dag.

Hipp hurra for å stille klokka!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, halv fem - det er jo helt sykt tidlig. Stakkars deg. Her våknet poden klokke 0600, synes igrunn det var alt for tidlig jeg.... Ja -. hurra for stilling av klokka..not!

Skrevet

enig med du!

her var vi oppe halv seks....Men det er veldig kolig å stå opp med pappan da :)

Skrevet

Sto opp kl. 07, men storebror på 2,5 år kom inn kl. 06. Det er mørkt i hele leiligheten så han turde ikke gå ut på stuen (som han gjorde i sommer). Så han lå å torturerte meg til jeg ga opp. Nå ligger han på sofaen og er såååååååå trøtt....grrrrr. Jeg har egentlig ligget våken siden 05.30, det var da frøken fryd ville ha mat for første gang i natt : )

Men, lille frøken ligger fortsatt og sover. Hun pleier å sove ca 14 timer pr natt, så hun sover vel en time til : )

Halv fem er ikke menneskelig for meg.

Skrevet

Tidlig oppe ja... I dag var tulla lys våken 03.45..... og hun sover vanligvis i alle fall til 06.30..

Skrevet

Vi startet dagen kl: 6:10..

Tidlig, men myyyye bedre enn forventet:-)

Skrevet

Edste jenta på 3 våknet kl 05.30 men henne sto heldigvis mannen opp med. Lillepia våknet litt før kl.7

Skrevet

Bebbis vekte meg i dag kl 0730. Fornøyd med det, for det er jo det hun gjorde før vi stilte klokka.

Mitt lille geni har skjønt det, hehe.

Da får vi se om det varer=)

Skrevet

Jepp. Minsten våknet klokka 4 - men klarte nesten å lure han til å sove igjen etter ei flaske varm melk. Helt til storebror kom halv fem. Da var det opp og hoppe gitt :-( Grøss. Og jeg kom meg ikke i seng før klokka tolv i går heller. Trøtt ja.

Skrevet

Klokka fem..... Ikke ett minutt lengre.... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...