Gå til innhold

Nå er jeg SÅ lei bleier som lekker på natta.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd ALT og uansett hva jeg prøver så lekker de. Må skifte på ut-tisset baby nesten annenhver natt. Fikk tips av Libero å prøve en størrelse mindre, og det funket det......de holdt tett......men problemet der var at bleien var for kort.

Junior er ganske spinkel rundt lårene, og det er der problemet ligger tror jeg.

Er det noen der ute som har hatt det samme problemet og som har råd å gi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke råd å gi, bare sympati.. Hvor gammel er babyen din? Min er 5,5 mnd, 9 kilo og jeg har prøvd de fleste. Har funnet ut at pampers baby dry nr 4 er den som er best for min sønn.

Skrevet

Min er også 5,5 mnd. Har prøvd pampers, libero, og flere billigmerker uten resultat. MEN....når jeg tenker over det, så har jeg ikke prøvd en størrelse mindre av pampers. Mulig den er litt lengre enn libero.

Er så innmari kjedelig dette bleie greiene, for nattesøvnen til junior blir ødelagt. Han våkner fordi han er blitt våt igjennom. Normalt (på en tørr natt) sover han godt fra 20.00 til 08-09 uten at vi hører noe særlig fra han.

Skrevet

Prov toybleier da vel:) Vi hadde ogsaa litt problemer med lekking om natta for, spesielt besj oppover ryggen fordi bleia var for kort, men etter at vi begynte med toybleier har det ikke sjedd...

Synes babybeehinds bambusbleier med ullbukse passer fint til litt slanke barn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...