Gå til innhold

Hva har dere i badevannet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med mine to siste har jeg brukt Balneum Hermal i badevannet etter anbefaling fra helsesøster, fordi begge hadde atopisk eksem. Men nå er jeg usikker på hva jeg skal kjøpe inn til tulla som kommer. Er så mye informasjon om dette at jeg bare blir forvirret! Såpe skal man ikke bruke, det er greit, men nå har jeg lest at olje tetter til porene, så det er heller ikke bra! Hvis ungen har fin hud, så må det vel være greit å bruke bare rent vann? Vaske stumpen med Lactacyd uten parfyme, og ellers ikke noe annet...Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i en dæsj med Seba Med skumbad og litt olje (samme merke)

Skrevet

Jeg varierer det fra gang til gang.

Jeg bruker mye olje, men hvis hun er veldig skitten, har bæsjet igjennom klærne, da bruker jeg Babyline Bad.

Skrevet

jordnøttolje

Skrevet

Olivenolje:) Men ikke ver gang.....

Skrevet

jeg må ha litt olje oppi vannet jeg, visst ikke så lir han så lett tørr. Med olje så blir han ikke tørr.

Jeg bruker babyline sine produkter og synes de er bra :)

Skrevet

jeg bruker også blande..ha både olje og bad fra babyline..det blir han heller ikke tørr av, men bare bad så kan han bli litt tørr..

Skrevet

Jeg har eksem barn og har kuttet ut alt som heter olje. Babyline syntes jeg ikke noe om, eneste jeg liker som de blir litt myke i huden av er natusan, men nå skal han bare sitte, og da blir det litt glatt. Smører godt med aderma etter bad, hele kroppen

Skrevet

Jeg bruker Balneum Hermal til jenta nå. Syns den er veldig bra.

Brukte babyline olje til første, men den syns jeg var for klissete.

Skrevet

Vi bruker Natusan sin sånn bedtime-såpe, lilla flaske. Den lukter veldig godt, og skal hjelpe å få babyen til å sove bedre:-)

Ingen eksem her i huset, så vi bruker produkter som lukter godt!

Skrevet

kaldpresset kokosolje! har henne først i vannet uten noe slik at porene åpner seg litt, så putter vi i oljen. smører henne med oljen etter bading også siden hun har litt sart og tørr hud. det gjorde underverker med huden hennes å bruke det i badevannet og har det på henne nedentil etter hvert stell, pluss at vi har brukt det på halsen, for hun pleide å få utslett. tåler veldig dårlig å være fuktig. nå er hun så og si helt fin på hele kroppen=) før jeg fikk baby har jeg også brukt kaldpresset kokosolje på meg selv. den er ikke slik klissete, men trekker seg fint inn. inneholder masse flotte ting jeg ikke husker i farten, hehe, den virker antibakterielt i hvert fall. så den anbefales både til liten og stor, og i matlagingen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...