HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Guttenavn er jo bare såååå vanskelig, alle de fineste er allerede brukt av venner og familie! Men her har vi endelig kommet fram til noen aktuelle: Simen Samuel Oscar/Oskar Max Marcus/Markus Casper/Kasper Brage Aktuelle mellomnavn: Johannes Emanuel Men mellomnavnene passer ikke like bra til alle fornavnene, da... Noen som vil kommentere/rangere, evt komme med nye forslag til enten fornavn eller mellomnavn i samme stil?? Tusen takk i så fall
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Brage skillte seg litt ut:9 Liker Simen, Brage og Oskar. Johannes er bra, men Emanuel liker jeg ikke.
Januarjubel! Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Simen og Oscar likte jeg best. Gabriel og Simon er litt i samme sjanger, vurdert dem?
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Liker alle disse tre godt: Samuel - Fint og stødig. Oskar - Klassisk og vakkert. Max - Utrolig tøft. Kasper og Markus er kjedelige, Simen synes jeg er veldig lite pent, Brage blir for staut for meg, tenker uansett bare på drage. Hva med disse: Nathaniel August Leon Kiran Lukas Isak Heine Tage Peter Bendik Romeo Carsten Mikael Julian Oliver Synes forresten Lukas Emanuel er utrolig fint, jeg.
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Oskar - fint. Max - gikk på skole med verdens tøffeste fyr som heter Max, så jeg synes navnet er kult. Samuel - kjenner en søt gutt som heter det, men fint er det kanskje ikke, greit nok i hvert fall...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 syns Simen, Markus og Kasper er trygge, flotte navn:) Men Brage er også utrolig stilig:) Kasper Emanuel Brage Johannes? Men må ærlig innrømme at jeg liker ikke Johannes. Liker heller ikke Johanne, så er nok derfor:)
huldra87 Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Simen, Samuel, Oskar og Brage er kjempeflotte navn! Johannes er nydelig og et av mine favorittnavn. Emanuel er skikkelig stilig. Som kominasjon synes disse er fine: Oskar Emanuel Markus Emanuel Brage Johannes Simen Johannes Oskar Johannes (!!!)
sonne Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg liker Markus og Kasper best, etterfulgt av Simen. Oskar er også ok. Liker ikke Samuel, Max og Brage. Liker ingen av de aktuelle mellomnavna, men synes Johannes er klart best av dem.
prebs Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg liker Oscar og Simen veldig godt, Markus og Kasper er fine. Johannes er kjempefint og passer godt til mellomnavn til alle disse. Tror Oscar Johannes er favoritten!
Tutto og snuppo Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Oskar er eit flott namn, og kombinasjonen Oskar Johannes er veldig fin!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Brage er kjempestilig!!!!!
HappyMama :o) *fødeklar* Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for svarene alle sammen!! Her var det jo noen gode forslag også. Liker Oskar Emanuel godt. Max er også tøft, brødrene har korte, internasjonale navn, så det passer godt med deres navn også. Samuel er et pent navn, men kanskje ikke så tøft. Mannen min liker ikke det navnet, så det blir nok ikke det....Simen er det jeg liker minst selv, men storebror insisterer på at babyen i magen heter Simen... Brage er tøft, men det skiller seg litt ut fra de andre navnene i søskenflokken. Tar gjerne i mot flere synspunkter! HI
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg liker Max veldig godt. Knalltøft! Lyst til å si hva brødrene heter? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå