Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 jeg venter en liten jente , liker navnet adine utroolig godt vet ikke om noen andre som heter det, samboeren min liker veldig godt amalie (bestemoren hannes het det) liker også amalie men hadde forelsket meg litt i navnet adine.. hva liker dere best?
milla mi Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 jeg stemmer for adeline jeg!!:)synes det navnet er sååå utrolig fint!
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Snuppa i magen her heter amalie, så får vel stemme for det. hadde det vært opp til meg skulle hun het sunniva eller maja. Men syns amalie også er et kjempe fint navn, finere enn adine.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Stemmer for Adine Mulig det er samme personer som skriver flere plasser, men jeg hører ikke annet enn Amalie Amalie Amalie fra alle vordende jentemødre.. Det er jo et kjempefint navn,så det er ikke så rart, men kjedelig at alle bruker samme navn.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg stemmer for Adine for det heter jenta mi:) nesten ingen hadde hørt det før,men alle kommentere at det er så fint:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Amalie. Synes Adine er litt "typisk" nå for tiden.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Hmm, jeg synes Adine høres litt oppdiktet ut på et vis.. Jeg ville holdt en knapp på Amalie.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg var veldig glad i Amalie, det har vi også langt tilbake i slekte, men nå heter jo "alle" det, så det er jo ikke akkurat særlig nytenkende. Ikke greit når fire i klassen heter det samme. Adine høres ikke særlig norsk eller vestlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå