Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Den man måler tempen under tunga med hver dag og den gir deg klarsignal eller ei.. Noen som har erfaring ? Lurer på å bestille, siden jeg har fått PCO og har hatt store plager med alle typer prevensjon nå :S
Histepist Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke personlig erfaring, men har et par veninner som er veldig fornøyd. Har lyst til å kjøpe en selv, siden jeg ikke var så fornøyd med minipilla, men den er jo ganske dyr, så vi må nok vente litt...
2 prinsesser Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Jeg har baby compen, og er kjempe fornøyd med den, har ikke fått begynt igjen etter fødsel, men før jeg ble gravid, brukte vi den som prevansjon i over ett år, og da vi ville ha barn, ble jeg gravid på 2 forsøket, så for oss funket den kjempe bra.
lucky meee:) Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 jeg har for ikke så lenge siden anskaffet meg en slik:) har ikke begynt enda for jeg venter på mensen,,,, ble anbefalt å begynne første dag i mens. forhørte meg litt rundt de forskjellige utgavene og gikk for den billigste (siden jeg skal bruke den som prevensjon). jeg har bare hørt positive omtaler om disse, men vet at ved uregelmessig mens kan det bli fryktelig mange røde dager (ikke sex dager).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå