Gå til innhold

Trenger hjelp ang sportsvogner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker nå basson vognen vi har til nr to. Jeg har ikke likt denne vognen noe særlig, men kjøpte den pga da var det den som passet best til den biltype vi har (ikke verdens største plass vi bor på, så begrenset utvalg da). Når minsten nå etter hvert skal ut av bag-delen og over i sporstvogn, ønsker jeg derfor å kjøpe en ny vogn. Har dere noen gode tips og råd. Ønsker ikke å bruke så altfor mye penger på det, men vil samtidig ha en vogn vi liker.. hm... Ryggen bør kunne legges så flat som mulig og settes skikkelig opp, være stabil, gjerne ha sånn bøyle fremme, ha plass til vinterpose, ikke så altfor åpen med tanke på vind osv, være god å trille på grusveier samt asfalt. Hadde en quinny speedi vogn før, den var veldig god å trille, men følte ryggen ikke gikk skikkelig opp og var veldig bred/kort. Så... blir glad for råd og tips i denne vognjungelen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler som alltid Teutonia Mistral hvis du vil ha mulighet til å ah barnet mot deg. Hvis dette ikke er viktig så er Teutonia Timmy et godt alternativ.

www.teutonia.no

www.lilleprinsen.no

Skrevet

jeg anbeafler en carena easy till deg:) 2000 kr for en super lett vogn, vendbar styre, fotpose, full liggestilling:) og kjempe lett! Vi selgte emmalj og gikk over til denne...

sjekk ut på www.toffeliten.no

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...