Gå til innhold

Stolt mamma! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er guttene våre 8 1/2 mnd korrigert,11 1/2 fra fødsel. Helt utrolig at det snart har gått et år siden de plutselig og uventet kom til verden (uke 27+0)... Nå krabber de, reiser seg, går langsmed sofaen, babler, klapper, "synger" og utvikler seg så utrolig fint.

Er så godt å se at disse små, små nøstene blir flotte store barn - bare de får litt tid på seg!

De imponerer meg hver dag - skulle gjerne hatt litt av livsmotet og stå-på-viljen deres jeg;-).

Lykke til, dere små som er i startgropen - dette går bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempemoro når de gjør ting før forventet, har til og med opplevd at barnet mitt gjør ting før jevnaldrende, det er ekstra moro :-)

Jeg blir imponert hver dag over hva barnet mitt klarer allerede, og at det ikke er noen tegn på prematurhet, håper det fortsetter slik, og at det bare var litt ekstra tid i starten barnet mitt trengte.

Vi har lov til å være stolte av barna våre, har opplevd så mange som ikke forventer noe siden hun er prematur, da er det moro å kunne si at hun er helt normal, hehe.

Lykke til til alle dere andre med deres små vidunder, de har mye vilje!

Skrevet

Så fantastisk, blir helt rørt av å lese slike innlegg. Det oss mot og masse vilje til å ikke gi opp..

Er selv kommet meg til uke 28 nå, har ligget siden uke 19 så jeg holder ut og må ligge leeeenge til håper jeg. Måler livmorhalsen hver uke, så blir godt fulgt opp!!

Lykke til videre.. kleem

Skrevet

Så flink du har vært som har ligget så lenge!!!

Jeg måtte selv ligge litt, og visste virkelig ikke at det var så slitsomt å ligge stille i en seng, all ære til de som ligger i ukesvis som deg!

Men når målet er så bra som en baby, tenker man at "har jeg noe valg da?" man gjør det jo bare....

Lykke til videre, og du har kommet langt nå, kommer sikkert til å gå kjempebra, selv om babyen har det best i magen din en stund til! :-)

Skrevet

ja det er gøy når de tar igjen - var ikke så fryktelig prematur her da (5 uker, men svært dysmatur). Har nesten tatt igjen på vekt og høyde (7 mnd nå) og i tillegg er det ikke noe å si på evnene ser det ut til! Knallgøy når de "store" babyene i barselgruppa ikke lengre er så store og flinke i forhold til snuppa!

det er jo litt andre "mål" for oss med prematur - f.eks. å ha blitt så stor at man ikke trenger veie hver uke osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...