Gå til innhold

stakkar lille gutten min:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

me hørre liksom di så bor opp får oss

når di trippe øve golve

å lille gulle mitt spiste øyrene gått når han hørte di jekk øve golve. eg reagerte jo ikje på d får beg vett jo at d bare e di opp får. men han sprang i armane på meg å klamra seg fast kver gang han hørte di å sjikkelig hyl grein.

så kikket han vettskemt rundt seg..

fekk så vondt av han eg konne ikje bevega meg heller då grein ann bare ennå mar

ka ska eg jør får at han ikje ska ver så redde?

stakkar... eg grue meg t i mårå viss han reagere sånn i jenn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er gutten din?

...ps: kansje du kan skrive på bokmål neste gang? litt vanskelig og forstå:P

Skrevet

han er 2 år..

Skrevet

huff ikke noe artig at han skal bli så redd da:(

Men hvet du hva grunnen kan være? har han blitt skremt?

Min var veldig var på lyder når han var mindre,men d ga seg da han var ca 1.5 år gammel. nå er han 3. men vist naboene krangler å d blir mye støy over,kan han bli redd å lurer på hva som er galt.

Prøv å prate med han,forklare han hva d er, kansje han kan fortelle hva han syns er skremmende?

håper d årdner seg:)

Skrevet

nei jeg vet ikke hva som kan være grunnen:(

han har aldri reagert så kraftig på lyder før.. han har vert en liten red hare fra starten av men har alltid roet seg i armene mine men d jore han ikke i dag.. d var skremmene.. vet ikke hvor han har det fra heller for jeg er så si ikke redd får noe.. å skrittene er jo roligge d er ikke sånn at d knirker å braker.. kan ikke fårstå hvorfor han ble så redd :(

Skrevet

Hihi...koselig dialekt!!

Kjenner dere de der oppe? Kanskje du kunne tatt han med opp og forklart? Ikke noe koselig når barna blir så redd:(

Skrevet

takk:)

nei d e akkoratt d..

d va d første som slo meg og ta ann me opp sånn at han ser at d ikje e någe farligt :) nei d e vondt å se på stakkar :(

Skrevet

Jeg ville plingt på og forklart situasjonen, og spurt om gutten kunne få hilse på. Da vet han jo hvem som lager lydene

Skrevet

ja! d blir oppgaven vår i måren ;)

håbe bare d vil beroligge han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...