Mojo med trollungen Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Tutta blir snart 7 månder, vi har vært gjennom to tettnese perioder som begge har gått over med hjelp av saltvann etter et par dager. Nå har jeg vært syk selv en ukes tid, og hun har ikke blitt smitta forløpig, og jeg er vel på bedringens vei. Men så idag har hun nyst og nyst og nyst og nyst mere, Hele dagen lang. Det renner også snørr men hun er ikke tett i nesa. Hva er dette? Begynnelse på en forkjølelse? Tenner på vei? Noe som irriterer i nesa? Noen som har opplevd noe lignende og kansje kan gi meg en pekepinn på hva jeg har vi vente =)? Takk
Sunshine26 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Hei. Slik har forkjølelsene startet her, desverre. krysser fingrene for at det ikke stemmer for tutta di=) Ønsker dere god bedring.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Sånn har det startet her også ja dessverre.. Starter alltid sånn med meg også. Nyser i ett en hel ettermiddag og kveld, også blir jeg tett dagen etter.. Håper det ikke gjelder hos dere da men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå