Gå til innhold

en bekjent kalte barnet sitt (helt ubegripelig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

AILO JAMES (utt JAMES på norsk) barnet er halvt samisk men skal vokse opp i oslo. er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det var noe galt med navnet, Ailo er jo søtt nok..

Dessuten synes jeg du kunne spart deg for denne tråden - hva om moren til Ailo James stikker innom her? Ikke så kult, nei..

Skrevet

Det synes jeg var et tøft navn!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Er igrunn ikke sikker på hvordan man uttaler James på norsk, men sikkert ikke så fint... Allikevel synes jeg navnet var tøft nok jeg - Ailo James... Ville dog uttalt James på engelsk.

Skrevet

Tipper sånn de uttaler det i Sverige - tror navnet er litt poppis der. Jeeims altså.

Skrevet

Hva er galt med navnet da?

Likte det kjemegodt jeg.

Og jeg skal love deg at i Oslo er vi vant til mange slags navn, SÅ Ailo James går nok helt fint!!!!

Skrevet

Ailo er jo greit. Et helt vanlig samisk navn. Kjenner flere som heter Ailo, både alene og i dobbeltnavn. Er egentlig i grunn litt lei det navnet. Men når det gjelder James, mener du at det skal uttales slik det skrives? I så fall vil jeg driste meg til å si at det var MEGET spesielt! Men men, så lenge foreldrene er fornøyde så er jo det det viktigste. ;-)

Skrevet

Og? Spiller det noen rolle?

Skrevet

Hadde jeg vert så heldig å ha samiske røtter ville jeg valgt Ailo tvert, utrolig stilig navn!!! Og dessuten så tror jeg faktisk det er flere og flere nedover i landet som kommer til å få øynene opp for dette navnet de neste årene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...