alexandriah Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 AILO JAMES (utt JAMES på norsk) barnet er halvt samisk men skal vokse opp i oslo. er det mulig?
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Synes ikke det var noe galt med navnet, Ailo er jo søtt nok.. Dessuten synes jeg du kunne spart deg for denne tråden - hva om moren til Ailo James stikker innom her? Ikke så kult, nei..
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Er igrunn ikke sikker på hvordan man uttaler James på norsk, men sikkert ikke så fint... Allikevel synes jeg navnet var tøft nok jeg - Ailo James... Ville dog uttalt James på engelsk.
Januarjubel! Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Tipper sånn de uttaler det i Sverige - tror navnet er litt poppis der. Jeeims altså.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Jeeims er jo ikke så altfor langt unna engelsk uttale?
Magiska Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Hva er galt med navnet da? Likte det kjemegodt jeg. Og jeg skal love deg at i Oslo er vi vant til mange slags navn, SÅ Ailo James går nok helt fint!!!!
huldra87 Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Ailo er jo greit. Et helt vanlig samisk navn. Kjenner flere som heter Ailo, både alene og i dobbeltnavn. Er egentlig i grunn litt lei det navnet. Men når det gjelder James, mener du at det skal uttales slik det skrives? I så fall vil jeg driste meg til å si at det var MEGET spesielt! Men men, så lenge foreldrene er fornøyde så er jo det det viktigste. ;-)
molino Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Hadde jeg vert så heldig å ha samiske røtter ville jeg valgt Ailo tvert, utrolig stilig navn!!! Og dessuten så tror jeg faktisk det er flere og flere nedover i landet som kommer til å få øynene opp for dette navnet de neste årene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå