FrøkenSnellen Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 ....hvordan gjør dere det i forhold til jobb? Har lyst til å amme lenge, men skal begynne å jobbe igjen da snuppa er litt over 10 mnd.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Her er iallefall planen å amme morgen og eller kveld så lenge han selv ønsker det...
baby 07.02. Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har begynt på jobb igjen.(far er hjemme) Han er snart ni mnd. Di første dagen kom far og sønn på jobb, i matpausen. Mini fikk tilbud om pupp men ville ikke ha. Men han får så ofte han vil når jeg kommer hjem og jeg ammer enda på natta da. Har noe spreng på jobb da. Men da pumper jeg ut det værste.
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Da ammer jeg bare når jeg ikke er på jobb, morgen, ettermiddag og kansje natt. Gikk flott forrige gang det, ammet lenge etter jeg begynte å jobbe igjen.
Petuniamor Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Min sjef (fantastisk sådan) opplyste meg om at jeg har rett til 1 time ammefri så lenge jeg ammer. Tror det er opp til bedriften om de betaler for dette eller ikke. Det står om dette på nav sine sider, hvis man leser seg gjennom selve loven. Mulig at arbeidsgiver kan kreve en attest fra lege på at man faktisk ammer. Sikkert med tanke på at noen kan finne på å utnytte ordningen. Tenker at jeg benytter meg av dette så lenge frøkna vil ha pupp på dagtid, og så blir det vel mest morgen og kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå