RosaPinkPanter Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Enya? Lurer litt på det navnet til Theodors eventuelle lillesøster om et par år
plass'n Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 nei, huffåhuff, er ikke det en gresk krigsgudinne? og omtrent umulig å uttale den y-en på norsk? da er iallfall Enja litegrann bedre
Castho Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg elsker Theodor da jeg har en selv men synes Enya hverken er pent eller passer særlig. Synes i grunnen det er skikkelig stil kræsj. Men det er meg da!
peggy08 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Min nydelige engelsksetter valp heter Enya. Så, nei jeg synes ikke at det passer på ei lita jente :-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Liker det ikke, synes lillesøsteren til Theodor fortjener et langt flottere navn, for å være ærlig, alla: Elisabeth Josefine Nikoline Maria Victoria Constanse Christiane Ingeborg Eveline/a Johanne/a Felicia Hva med Enea? Det er fint, synes jeg.
Lova Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Huff og huff, minner meg bare om den forferdelige syngedamen jeg rett og slett ikke kan utstå.
sonne Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Navnet er jo fint nok i seg selv, men får veldig assosiasjoner til artisten Enya. Blir litt for spesielt for min smak og synes egentlig det passet dårlig til Theodor også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå