En vakker dag.. Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Noen flere som føler seg som det???? Er trøtt, svetter, fryser, oppfarende, glad, lei meg, sur, blid, irritert......... Var det kjent for noen av dere??? (var ikke for å klage, men måtte bare sette ord på det..) Jeg bruker Synarel nesespray, og hører til på St.olavs. Er det noen av dere jenter som ligger likt i løypa, og kanskje hører til på samme plass??
b77h Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 hei Jeg skal ta eggløsningssprøyte i kveld og er ferdig med spray, og hører til haugesund. Jeg har hatt mye mindre plager enn jeg forventet av medisinene. To netter med "hetetokter" og de første to dagene m sprøyte fikk jeg en intens hodepine - men det ga seg etter hvert. Føler jeg har vært heldig i forhold til bivirkninger. Har de siste månedene gått jevnlig til akupunktør, og hun spurte meg her en dag hvordan det gikk m bivirkninger og sånt. Da jeg sa jeg syntes det gikk veldig greit, sa hun at hun hadde inntrykk av at de som gikk til henne (og kombinerte akupunktur med prøverørs-medisinene) hadde lite bivirkninger. Så akupunktur kan kanskje hjelpe? Anbefales :-)
MK73 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Du opplever helt normale bivirkninger, mange, meg selv inkludert, har hatt noen eller alle disse. For meg var det mest en heftig hodepine, trøtt og sliten, temperatursvingninger etc. På et av forsøkene gikk jeg ukentlig til akupunktur. Det hjalp noe på bivirkningene, men ikke veldig mye. Men alle opplever det forskjellig :-) Lykke til med ukene fremover!
AniBer Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Skriver under på at jeg er også et hormontroll for tia...
øynesomtinntallerkner Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Åh ja... sitter helt apatisk og stirrer ut i lufta. Vondt i magen, venter på mensen som ikke kommer, har ikke sovet i natt bare svettet, har bare lyst å flytte til fjells resten av måneden. Er nå hvertfall glad jeg vet hva det kommer av og at det er forbigående:))) Jeg har klart å ta meg sammen til nå, men kjenner det røyner på nå ja... Må ta meg sammen for ettåringen:) HOLD UT sier jeg bare...
lillebie på`n igjen Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 er på spraydag 5 her, og har hetetokter, får ikke sove på natten, vondt i hodet, kvalm, sur, forvirra/svimmel.. vondt i eggstokka når jeg nyser/hoster osv.....vi får bare bite tenna sammen denne perioden:-)
LykkeligSomMamma Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Dette kjenner jeg meg veldig igjen i! Jeg er stort sett veldig irritert, ofte sinna (blir gal av folk som snakker og beveger seg langsomt og er treige), er VARM og iblant innkald og ikke misnt utrolig ustabil og bare gråter og gråter. Sover dårlig og drømmer fælt. GLEDER meg til å begynne på menopur, du milde tid for en berg og dalbane!
øynesomtinntallerkner Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Griner en skvett for mensen som aldri kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå