marsbarn06 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vil hjelpe oss med fine navn som slutter på -ine? Storesøster heter Eveline og vi vil se om det er noen som "passer til". Mannen vil ha Tomine, men det synes jeg er litt for sært. Martine er fint, men har litt dårlige assosiasjoner på det...Hermine synes jeg er fint, men det blir kanskje litt mye Harry Potter... Andre?
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Celine Albertine Bertine Katrine Kristine Karine Eline Hermine er kjempefint, kan fint bruke det til tross for Harry Pottergreia.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 - ine - navn er fine Jeg kan ikke se hva som er sært med Tomine? Fint navn, syns jeg. Ellers: Oline Randine Sevrine Andrine Regine Tomasine Albertine Karoline Bertine Gurine Hansine Jensine Nilsine Iverine Petrine
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Må jo bare reklamere for Aldine:) :) andre: Adine Eline Celine Elvine Tomine
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Synes Eveline er helt nydelig, kjenner faktisk tre jenter som heter; Eveline, Celine og Berentine! Ellers liker jeg godt Josefine, Caroline og Nikoline - alle står fint til Eveline.
sonne Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Andrine Anine Celine/Seline Cerine/Serine Caroline/Karoline Christine/Kristine Cathrine/Katrine Carine/Karine Emmeline Emine Josefine Nikoline Stine Ellers synes jeg Martine er fint. Liker ikke Tomine og Hermine så godt av samme årsaker som du har nevnt selv.
prysseluskan Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg synes Hermine er kjempefint jeg. Så ei Torine i avisa i dag, det var et fint navn det. Men om du synes Tomine er sært, synes du nok ikke at Torine er noe bedre... Mine favoritt-iner i tillegg til Hermine og Torine er: Serine, Albertine, Petrine, Bertine og Betine.
Kjersti&knøttet Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Josefine er jo sagt! Det synes jeg er flott!
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Trine Kristine Engeline Ingeline Martine Thomasine Wilhelmine
trips Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Eg synes Tomine er heilt nydeleg. Synes absolutt ikkje at det er spesielt, heller litt vel vanleg etterkvart. Sjølv har eg ei lita Justine i magen, og synes sjølvsagt det er eit flott navn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå