Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det???

Spenningen er vel på topp hos deg nå!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen, Mumrikken...Leste nå at du hadde negativ test på dag 9 og 10...IKKE gi opp enda da!! Lov meg det! Det er enda altfor tidlig og teste!!

Stor klem

Skrevet

Heia Frøya :o)

Tester tidlig jeg vet du..hehe. Jeg har alltid testet positivt tidlig før, og føler egentlig at jeg kjenner kroppen min såpass godt at jeg er ganske så sikker på at dette forsøket er over :o( De sier jo også at eggene normalt fester seg etter ca 144 timer, så da har jeg egentlig ikke tro på at en test vil slå ut positivt over en uke etter dette tidspunktet... Rugedag 11 som er i dag, er jo også dag 13 etter "eggløsningen" og langt de fleste gravide ville ha testet positivt på dette tidspunktet i natulige graviditeter. Jeg vet jo selvfølgelig at det ikke er regler uten unntak, men tror ikke noe på at jeg er i den kategorien. Men nå skal det være sagt at et ørelite håp er der kanskje, iom at jeg fortsetter på medisinene fram til tirsdag. :-)

Har som sagt betalt for to forsøk til, så har jo dermed et par muligheter å gå på... Det begynner jo å koste noen kroner også nå når vi ikke får dekt noe av medisiner heller. Det viser seg at hvert forsøk koster ca 18 000 i medisiner + 52 000 til Medicus. Men store utgifter vet dere vel alt om dere også regner jeg med :-((

Uansett skal du se at det er din tur denne gangen :-) Og da spiller iallefall både tid, bekymringer og penger null rolle! Lykke til tusen ganger Frøya :o)

Stor klem tilbake :o)

Skrevet

Du tenker litt som meg, du, Mumrikken.....Og tester like tidlig.

Jeg skjønner at du kjenner kroppen din så godt at du vet nå om du er gravid eller ikke, og jeg er veldig lei meg for at dette forsøket ditt ender negativt:(

Oj, du har litt utgifter du også og stri med, stakkars:( Det er ikke billig det vi holder på meg, men sååååååå verdt det om vi lykkes:))

Håper det er din tur neste gang, da!! En gang må det jo lykkes!!

Tusen takk for lykkeønskninger:)) Reisefeberen er på topp, og om to dager på denne tiden sitter jeg i Helsinki!!! (om ikke flyet vårt har styrtet....har litt flyskrekk, jeg, gitt....).

Må du vente en syklus nå før du er i gang igjen?? Eller ønsker du det selv kanskje??

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...