Mumrikken :) Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Krysser fingrene for at alle eggene har utviklet seg perfekt, og at du får satt inn to? perfekte egg!! ))) Lykke til! Jeg er på rugedag 11 i dag, testet neg både på dag 9 og 10. Ikke testet i dag, men skjønner hvilken vei det går atter en gan.. sukk :-( Det er nok bare å brette opp armene og stålsette seg til forøk nr fem Klem )
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Lykke til, vennen:)) Du vet jeg heier på deg, og jeg håper og tror på et jubelbrøl fra deg i morgen når du får vite hvordan gullene dine har det:)) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Kjære Mumrikken. Så leit at løpet er kjørt denne gangen.. Men som du sier-man må se opp og frem ! Er vel ikke teste dag for deg enda,så teoretisk har du vel enda håp. Eller ? Tusen takk for at du heier på meg og egga mine, trengte det litt nå da jeg sitter alene på et hotellrom som en nervebunt akkurat nå.Mannen har reist hjem ... Håper veldig at jeg hadde noen fightere blandt eggene mine, som vil være med til dag 3 for innsetting ! Ta vare på deg selv nå,vi kan ikke gi oss enda ! Alle gode ting skal være 5 ! Klemmer )
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Tuuuuuusen takk Frøya vennen ) Du er god støtte å ha på veien-ikke glem det ! Klemmer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå