Solskinnstrall Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Snuppa vår har vært en drøm å legge- .....helt til hun klarte å reise seg opp. Nå er det er maareritt...vi legger henne ned sier natta og går ut- hun reiser seg- vi går inn legger henne ned og sier go natt og går ut. Dette kan da fortsette i en times tid. Har dere noen gode råd?++? Greit at det kan hende man går glipp av noe når man sover- men hadde de bare skjønt at de trengte den søvna hadde det vel kanskje vært litt lettere:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Har du prøvd sånn sovepose fra f.eks HM? Min gutt står ikke i senga, men han hadde en periode hvor han var våken 100 ganger fordi han turnet rundt i senga, lå alle veier, opp ned og i mente, fikk aldri roet seg. Så la jeg han i sånn sovepose, og han roet seg helt (ikke bindt fast), har siden dag en med posen sovet hele natten kun avbrutt av ett måltid, mot at jeg før måtte inn hele tiden å legge han i riktig stilling. Men mulig man klarer å reise seg allikevel i en sånn pose, men litt vanskeligere vil jeg tro det blir.
2hærligegutter Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Min gutt har klart å reise seg med slik sovepose, men har kun gjort det 1 gang. han er og mye roligere med pose enn uten.
camosilla Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Sånn er min sønn også. Ikke noe oppmuntring fra meg, for dette har han holdt på med i 2mnd tror jeg:(
Solskinnstrall Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Pose ingen hindring nei--- opp og står alikevell. Og det er samme hvor trøtt hun er omtrent. =)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Sånn var snuppa her og når hun lærte seg og reise seg etter ting. Men nå ca 2 mnd(!) etter, er hun rolig i sengen igjen. Står bare i senga når hun skal stå opp. Prøvde pose i noen netter, men hun sto like mye da. Så den droppet vi. Vi bare passet på at hun var ordentlig trøtt og mett før vi la henne, for da orket hun ikke reise seg. Men er glad for at den perioden er over
Solskinnstrall Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2008 Ja jeg leste at det var typisk seperasjons angst ting- redd for om vi er der når hun våkner, eller hvor vi blir av når hun legges i senga osv. Vi får bare ta det med ro så går det seg helt sikkert til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå