Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ah jeg som var så glad for å se jeg hadde 4 orgalutran sprøyter i kjøleskapet (som jeg forhåpentligvis nå aldri får brukt for mer:-) men det er jo bra, at man slipper å tenke på enda fler sprøyter da :o) de er så vonde å sette også!

ja 5 på hver side er perfekt, to inn og 8 i frysern!! (litt optimistisk?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter,

i dag kom mensen her som den skulle, og jeg starter opp på sprøyter i morge. Det er vel en fare for at jeg kan ende opp i uke 48, men holder meg her enn så lenge.

Hvordan går det med dere andre jenter?

Lørdagsklem

Skrevet

Hvordan går det m dere? Jeg er stinn i magen og mister hår, men ellers bra. Skal på ul torsdag og er spent:) ikke minst på om jeg har hår igjen til slutt, kraftige saker denne Synarel'en! Og du lillebie, hvordan er formen etter turen på legevakt?

Skrevet

Her går det forsåvidt bra! Kjenner det jobber i magen om dagen! Humørsvingningene har begynt å avta mer, til stor glede for mine arbeidskollegaer! ;) Hodepinen er det verste og for å ikke snakke om trøttheten!! Jeg har tatt ut feriedag torsdag og skal inn på ul fredag! Ser frem til det!!

Skrevet

ja er går det fint, foruten syk hodepine og trøtthet, har sykemeldt meg , for jeg er bare så sliten denne gangen! skal på UL på torsdag, i morgen øker jeg dosen fra 75 ie til 112 ie, er så spent på å se hvordan utvilklingen på egga er denne gangen...var jo på ul på søndag, og da var det en ca 7-10 små egg, største på 6 mm, da etter to dager på sprøyter.

blir spennende uker for oss fremover jenter:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...