lillebie på`n igjen Skrevet 7. november 2008 #26 Skrevet 7. november 2008 ah jeg som var så glad for å se jeg hadde 4 orgalutran sprøyter i kjøleskapet (som jeg forhåpentligvis nå aldri får brukt for mer:-) men det er jo bra, at man slipper å tenke på enda fler sprøyter da ) de er så vonde å sette også! ja 5 på hver side er perfekt, to inn og 8 i frysern!! (litt optimistisk?)
Mille38 Skrevet 8. november 2008 #27 Skrevet 8. november 2008 Hei jenter, i dag kom mensen her som den skulle, og jeg starter opp på sprøyter i morge. Det er vel en fare for at jeg kan ende opp i uke 48, men holder meg her enn så lenge. Hvordan går det med dere andre jenter? Lørdagsklem
LykkeligSomMamma Skrevet 11. november 2008 #28 Skrevet 11. november 2008 Hvordan går det m dere? Jeg er stinn i magen og mister hår, men ellers bra. Skal på ul torsdag og er spent:) ikke minst på om jeg har hår igjen til slutt, kraftige saker denne Synarel'en! Og du lillebie, hvordan er formen etter turen på legevakt?
AniBer Skrevet 11. november 2008 Forfatter #29 Skrevet 11. november 2008 Her går det forsåvidt bra! Kjenner det jobber i magen om dagen! Humørsvingningene har begynt å avta mer, til stor glede for mine arbeidskollegaer! Hodepinen er det verste og for å ikke snakke om trøttheten!! Jeg har tatt ut feriedag torsdag og skal inn på ul fredag! Ser frem til det!!
lillebie på`n igjen Skrevet 11. november 2008 #30 Skrevet 11. november 2008 ja er går det fint, foruten syk hodepine og trøtthet, har sykemeldt meg , for jeg er bare så sliten denne gangen! skal på UL på torsdag, i morgen øker jeg dosen fra 75 ie til 112 ie, er så spent på å se hvordan utvilklingen på egga er denne gangen...var jo på ul på søndag, og da var det en ca 7-10 små egg, største på 6 mm, da etter to dager på sprøyter. blir spennende uker for oss fremover jenter:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå