Baby<3 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 da var det meg og mine navn igjen da... hehe... Victoria Melissa Julie Julia Nathalie Emilia Amilia ønsker maange svar!!!
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Liker godt: Emilia - Nydelig. Nathalie - Nydelig. Victoria - Pent. Greit: Julia - Helt ok. Liker ikke så godt: Julie - Utrolig kjedelig. Melissa - Harry. Amilia - Hjemmelagd (!)
Synnøve_Solbakken Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Julie er nydelig Julia er også fint Emilia er greit nok ..resten er vanskelige å rangere for liker dem ikke, men Melissa er vel det jeg liker aller minst.
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Viktoria er staselig. Melissa er litt småharry fordi jeg personlig får assosiasjoner til en familie som kallte opp alle barna opp etter karakterer i Dynastiet og Falcon Crest. Er jo delevis amerikanske selv, men er ikke fan av navnet. Litt rart om en har helnorske foreldre. Julie, fint og velbrukt Julia, fint og velbrukt. Nathalie. Litt side 2 pike over det, men det er jo vanlig i Norge nå. Emilia. Litt tungekrøll. Helt greit. Amilia. Høres litt ut som noen som ikke ville ha Amalie eller Emilie fordi det er for populæt, og så lager vi et. Kan venne meg til det, for det lyder jo greit.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Fineste syns jeg var Nathalie, ellers ikke spesielt fan av noen av navnene... Men nr 2 er Victoria og Julia... Lykke til med valget:)
Castho Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Nr 1 Victoria - sterk og pent navn. Passer godt med søsteren. Nr 2 Nathalie - søtt og samtidig stødig. Synes det er i samme sjanger Nr 3 Emilia - liker det veldig godt og er litt stilig når søsken har ulik ending på navnet Julie - synes det er kjedelig og oppbrukt Julia - tenker med en gang Roberts Melissa - synes jeg er ikke noe pent Amilia - synes det var ett rart navn.
BlirSnartMamma Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 1-Emilia, nydelig!!! 2-Nathale, pent og klassisk. 3-Amalia, veldig søtt;) 4-Julia, pent. 5-Julie, pent men oppbrukt. Liker ikke Victoria og Melissa...................
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Victoria - klassisk pent. Emilia - fint det. Amilia - i motsetning til flertallet her liker jeg navnet godt. Faktisk så het datteren min det en liten stund mens vi forsøkte å bli enige om navn - og det var vel ganske så nære at vi endte opp med navnet... Er forsåvidt glad for at det ikke ble slik, det er litt vel sukkersøtt. Julia - greit nok. Natalie - tja, går til nøds... Julie og Melissa liker jeg ikke.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Victoria Nathalie Julie Emilia Julia Melissa Amilia
sonne Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 1. Emilia - kjempefint 2. Julie - fint 3. Julia - fint 4. Amilia - litt spess, men fint nok 5. Victoria - liker ikke 6. Melissa - liker ikke 7. Nathalie - liker ikke
prebs Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 1.Julie - knallflott, kunne brukt selv 2.Julia - vakkert 3.Nathalie - liker det godt (men det er vel det mest omdiskuterte navnet på BiM!) 4.Victoria - flott 5.Emilia - fint, men EmiliE er mye finere Melissa og Amilia er kustygge...
Gjest Snart? Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 Melissa - Liker jeg veldig godt, litt uvanlig og annerledes, men kjempefint. Emilia - Også veldig fint, litt annerledes dette også, selvom det er veldig likt Emilie. Men synes faktisk Emilia er finere:) Victoria - Får litt sånn kongelig følelse når jeg hører dette navnet, liker det ikke noe særlig egentlig, helt greit. Julia - Helt greit, søtt og pent navn. Julie - Veldig vanlig og ganske kjedelig synes jeg. Nathalie - Også veldig vanlig og ganske kjedelig. Amilia - Uvanlig, men tror nok jeg kunne vent meg til det. De fineste synes jeg er Melissa og Emilia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå