Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Før kunne han sove tre timer i strekk. Forventer jo ikke at han skal gjøre det lenger da, men han sover på minuttet 30 min så vookner han og sovner ikke igjen. så er han våken 1,5 til 2 timer før han igjen må sove...30 minutter og slik holder det på hele dagen. På natten tuller han også litt, men ikke på langt nær så ille. Han er snart 8 måneder, 5 måneder korrigert. Hvordan få han til å sove lenger og sjeldnere??? MEGET takknemlig for svar:)
Labambie Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jenta mi er 9 mnd, og har 2 dupper på en halvtime hver gang.. Tror det er ganske normalt altså.. :-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Ok, men etter halvannen time er han så trøtt igjen at han må sove. Da blir det noen dager han sover 4 ganger en halv time... Kanskje jeg bare må tenke at sånn er det da:)
Sunniva78 har to små Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Sånn var det lenge med vår gutt også. Så tyna vi litt mer før vi la han, og vips så sov han lengre. Det ble en god sirkel, for i og med at han sov lengre så klarte han også å være lengre oppe til neste dupp. Nå sover han 1-1 1/2 time 2 ganger om dagen.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 hm, kanskje jeg skal prøve det.... Vil jo heller at han skal sove litt lenger når han først sover enn at han blir så fort trøtt igjen. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå