Gå til innhold

Forslag til temafest ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er veldig lite kreativ når det gjelder sånn...skal ikke være før i romjula, men har begynt å tenke litt på det, noen som har noen forslag til tema ?

Fortsetter under...

Skrevet

De klassiske temaene er jo selvfølgelig 80-talls party, himmel/helvete og hore/hallik fest. Nå vet ikke jeg om dette er for barn eller voksne eller begge deler. Hvis det er for begge deler kan du alltids ha superhelt-tema. Da kan folk gå hele veien og kle seg ut som superman, batman eller spiderman, eller de kan gjøre det enkelt og kle seg ut som Clark Kent eller Bruce Wayne. I tillegg kan du ha tegnefilmer snurrende i bakgrunnen så ungene kan se på hvis de vil, som da også gir de voksne en sjanse til å prate.

Skrevet

eller abba-tema som jeg har forstått har vært veldig "In" etter filmen mamma mia kom ut ;)

Eller så har du grease tema ;)

Hmmm... kan jo egentlig bruke det meste..=P

Kommer litt ann på anledningen og folkene :D

Lykke til i alle fall

Skrevet

Kjendisfest, cowboyfest (kanskje litt lite original), piratfest, A-fest (kle seg ut til noe som begynner på A, eller velg en hvilken som helst bokstav)

Skrevet

I romjula må det vel nesten være nissefest eller julebukkfest :)

Skrevet

Jeg synes at BAD TASTE PARTY er hysterisk morsomt. Å kle seg i det styggeste fæleste og mest harrye man finner. Er utrolig morsomt!! :)

Eller man kan en litt sofistikert variant å ha et "black and white party." Der alle kler seg i svart og/eller hvitt. Ser ganske stilig ut, men er kanskje litt kjedelig. Kommer an på folket og settingen.

Tema "TROLLSKOG" er også morsomt. Alle kler seg ut som noe fra trollskog- enten det er nisser, alver, dverger, trær, onde dronninger, you name it.

Eller "Havets Bunn" som tema.

Annonse

Skrevet

Kle deg ut som en kjendis med samme forbokstav som deg selv

eller

(min favoritt) "kom som du er". De klærne en har på seg når invitasjonen leses opp skal benyttes på festen. Evnt en grilldress om en har for vane å lese posten naken eller i undertøyet ;)

Skrevet

Eller om alle kledde seg ut som et dyr, eller favorittdyr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...