minou Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Argh! Treåringen har fått brennkopper rundt hele munnen. Og siden sårene skal dekkes til for å ikke smitte resten av familien, ser hun ut som en mumie. Heldigvis vet hun ikke hva en mumie er så hun tror hun ser ut som mumitrollet (!). Men hvis det er noen som har tips om hvordan man plastrer/dekker til disse sårene slik at hun kan gå i barnehagen tar jeg imot med takk. Vi har forsøkt å teipe på kompresser, men de blir jo våte av spytt med en gang. og det er jo ikke godt å teipe noe fast i leppene heller....
Medium fikk guttebass Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Det der hørtes veldig slitsomt ut. Jeg ville heller tatt en tur til legen og fått medisin. Da kan hun gå i bhg dagen etter påbegynt behandling (uten tildekking) Lykke til.
Honningmelon Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Da eldste hadde brennkopper på hendene var ikke bhg særlig begeistret for at han kom dit. Selv om vi dekket de til med plaster. De sa at barna ofte tok av plasteret, og da var skaden skjedd. Så vi holdt han hjemme til det var borte (èn hel mnd!). Jeg var i permisjon, så det gikk greit heldigvis. Vi smurte på en salve på det, men det tok likevel lang tid før han ble helt bra.
Audacious Angel Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hun kan ikke gå i bhg dagen etter påbegynt behandling, skorpene må være tørka ut før hun kan gå i bhg igjen. Dra til legen og få litt hjelp men eventuelt noe å smøre på, og vær tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå