Gå til innhold

Litt urolig jeg...


Trampe73 *tobarnsmor*

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg innbilder meg det, men har SVAAAAKE mensmurringer nederst i magen..

Men de er svake at jeg ikke vet om det er reelle murringer, eller om det er trykk fra blæra el.

Skal reise til Sør-Amerika med jobben i slutten av uka, og hadde håpet på UL før det, men nei! Men være 18 fullgåtte fikk jeg beskjed om....

Så jeg tror EGENTLIG at det er litt reisefeber som spiller meg et puss, men klarer liksom ikke å fri meg fra tanken på at det kan være noe skummelt også!

Venter utålmodig på å kjenne litt mer liv, har vel kjent litt noen få ganger, men så tidlig (er 17 fullgåtte på tirsdag) er det jo vanskelig å være helt sikker på hva man har kjent...

Var hos JM på mandag, og da hørte vi en fin hjertelyd, så jeg føler liksom at jeg ikke kan gå dit igjen heller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestill ultralyd privat, så får du vite helt sikkert. Hvis ikke tror jeg jordmor synes det er helt greit at du kommer dit igjen. Sjekk det ut, så får du nyte turen bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at ligamentene til livmoren strekker seg. Det kan kjennes ut som menssmerter. Og er ganske vanlig rundt uke 16-17.

 

Men forhør deg med jordmor/lege før du drar så du slipper å bekymre deg mens du er bortreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret! Har tenkt tanken ja...

Hehe, egentlig burde jeg vel husket dette, har jo ei snuppe på 3 år... Men utrolig så fort man glemmer!!!

En annen ting jeg har begynt å tenke på er fordøyelsesproblemer!! Her går det fra den ene ytterligheten til den andre om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering:

Jeg har vært hos JM i dag, og alt er bare bra! Ikke noe UVI og bra hjertelyd! Så nå drar jeg til Sør-Amerika med god samvittighet!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...