Gå til innhold

Blødning pga morkake...

pepperrota

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 23 uker og 2 dager på vei.Er innlagt ved UNN,har vært her i en uke og skal være i 3 uker til i allefall...

Håper på at morkaka skal flytte seg bort fra åpningen snart,hvis ikke får barnet en lungemodningssprøyte i uke 26....Redd for for tidlig fødsel.

Jeg krysser fingrene og håper alt går bra ...Er i allefall i gode hender...

Astrid 46.....

Fortsetter under...

Ønsker deg riktig lykke til! Prøv å få timene til å gå med noe meningsfylt - strikking, sudoku, kryssord, tv, lesing osv. slik at tida går litt fortere. Og la oss endelig få høre fra deg, krysser fingrene for deg!

Har selv hatt risikosvangerskap og telt ukene sammen med legene til babyen hadde rimelig sjanse for å overleve i uke 27, men kom meg til uke 38 før de satte i gang fødselen, og har en vakker og velskapt gutt på ett år nå!

Jeg var sengeliggende i mer enn 2 mndr pga av det samme. Hadde flere kraftige blødninger og ble forespeilet å måtte ligge resten av svangerskapet (fra uke 13..) Blødningene stoppet når jeg lå helt i ro og heldigvis flyttet morkaken seg etterhvert så jeg gikk til 1 uke før termin og hadde normal fødsel. De fleste morkaker flytter seg sammen med den voksende livmoren så krysser fingrene. Tenker på deg. Lykke til!

Annonse

jeg fikk reise hjem på Fredag,Det var godt;-))

Har fått lungemodningssprøyte i tillfelle for tidlig fødsel...

Alt bra med gutten heldigvis,men legene mener at jeg helt sikert vil begynne å blø igjen,og har da fått bebskjed om å dra rett til Hammerfest Sykehus.....Jeg blir fulgt med hver uke,og det er godt.

Så vi krysser fingrene og håper alt går fint;-=))

jada,jeg er hjemme...Har ikke blødd på 14 dager nå,og er nå i uke 25 pluss 3....

Men det er jo litt nervepirrende å gå slik.da jeg vet jeg vil begynne å blø igjen,men ikke når...Men vi krysser fingrene og er sikker på at det vil gå bra.Og hver uke hjelper jo.....;-)))

Takk for omtanken;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...