BobleKroppen Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 skikkelig ukoselig å ha i hus idag. Han surmuler og kjefter for den minste ting:-( Egentlig skulle svigers komme med barna nå i firetiden, men jeg henter dem istedet, han vil ikke være med så da kan han bare sitte her og være grinete! Arg for en mann!
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Kjipt! Jeg har en no nonsense policy på det der. Null sympati!
Totette&lillebadehette Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 hørtes modent ut av ham...
2hærligegutter Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Du er ikke alene. Ikke noe sympati her i gården, han får ordne seg selv
BobleKroppen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2008 En ting er å være fyllesyk, den skjønner jeg. Men hvorfor være så sur og grinete? En annen ting er jo at de gangene vi er på fest sammen, drar han aldri hjem sammen med meg. Må alltid være der litt lenger. Det samme skjedde inatt. Jeg dro hjem, han kom slenternde på morgenkvisten. Full som et øsekar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå