lulu81 <3 på overtid<3 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er 21 uker idag, begynnte å kjenne smerter i bekkenet litt for ca 2 uker siden. Ringte legen min, men hun mente det var for tidlig å få bekkenproblemer, så det var ikke noe hjelp å få der. Jeg går til gynekologen min i stedet for jordmor, egentlig mest fordi jeg kjenner han godt fra før og han er spesialist. Ikke at det er noe galt, men det har bare blitt sånn....jeg snakket med han og han sykemeldte meg 50% med en gang. Jeg følte meg litt avvist hos fastlegen min, men fikk heldigvis hjelp hos gynekologen. Smertene nå er helt enorme, har ikke store smerter hele tiden, men de er der. Er det noen som har erfaringer med noen behandlingmetoder som funker bra? er beredt til å prøve det meste, har jo enda lenge igjen..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138981341-%C3%A5-hjelp-smerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
flypapir Skrevet 26. oktober 2008 #2 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er mange leger som er uopplyste når det kommer til bekkenløsning. Men godt at gyn tar deg alvorlig... Jeg hadde bl fra uke 20 sist og denne gangen har jeg kjent det siden før positiv test. Mitt beste tips må være at du får henvisning til fysioterapi slik at du kan få behandling som er tilpasset deg med bekkenløsning. Jeg har veldig god erfaring med slyngetrening, det gjør at jeg har mindre vondt nå enn sist svangerskap (foreløpig). For å finne ut hvilke behandlere som har peiling på bl kan du kontakte lkb.no (landsforeningen for kvinner med bekkenløsning). På siden står det også en del råd og tips som er greie å ta med seg på veien. Hvis ikke så sitter ofte jordmor med noe info ang ulike behandlere i deres nærområde. Lykke til, håper du får den hjelpen du har krav på! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138981341-%C3%A5-hjelp-smerte/#findComment-138982351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå