Gå til innhold

Hvilken reiseseng er best? Noen som kan advare meg mot de dårlige og si hvilken jeg bør kjøpe? På forhånd tusen takk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe vits i å kjøpe noen andre enn de de har på barnas hus/refleks til 299, evt de fra Jysk til 250? Noen som har Babybjorn sin?

Typisk meg å kjøpe en billig en først for så å ende opp med en dyr en i tillegg:) Setter derfor pris på råd fra noen som har erfaring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Phil&Teds sin reiseseng Kiwi! Jeg har den ikke ennå, men skal bestille den fra www.mypram.dk snart.

Den veier bare 2,5 kg!!!!! Er med madrass, og glidelås på trekket rundt hele slik at den kan lukkes helt. Det er myggnett-/besyttelse og UV filter på stoffet/nettingen rundt slik at den kan brukes på stranda(kanskje ikke på sandstranda....), og trygg for insekter :)

Har akkurat bestilt og fått Phil&Teds Vibe vogn fra www.mypram.dk nå, og opplevde dem som svært ryddige og serviceinnstilte!

Skrevet

Og vi har forresten Baby Bjørn sin og er veldig fornøyd med den også. Er lett å sette opp og en av de letteste. Vi synes det er viktig siden det tross alt er en seng som skal "dras" rundt.

Grunnen til å kjøpe en til, er at vi venter nr 2 nå. 16 mnd etter førstemann. må ha to senger

Skrevet

Tusen takk for veldig nyttige tips!

Ha en super uke:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi har babybjørn sin og veldig fornøyd. Eneste minuset jeg vil si er at barnet kan bli litt kald av å ligge i deb siden den ligger helt på gulvet. Men vi bruker alltid et skinn opp i sengen da går det bra:)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har en Carena reiseseng og er veldig fornøyd med den.

Et ekstra pluss er at den kan åpnes med glidelås i den ene enden, så barnet kan krabbe ut og inn selv etterhvert.

Kjempelurt, da sparer jeg ryggen min for mange løft.

Morsomt å leke i også. Med et teppe blir det en fin hytte.

Dessuten kan også min andre sønn på 3 år ligge i den, når det er trangt om sengeplassen ellers ved overnattingsbesøk e.l. Han føler seg ikke innesperret siden han kan bestemme selv når han skal gå ut og inn.

Har ikke så mye erfaring med den på reie, da vi stort sett har hatt den hjemme og en lignende hos mormor. Har hatt den litt ut og inn av bilen. Det er bæreseler og bærehåndtak. Mulig det fins lettere varianter, men den har hjul og er grei å trille etter seg.

Skrevet

Glemte å si at jeg kjøpte mine brukt på finn for ca 300-400 kr styk. Tror de koster det dobbelte nye. Uansett er det veldig god kvalitet på de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...