kropp Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hei jeg er 32 år og venter barn nr 3. Termin 6.-8.mai, varierer litt fra kalkulator til lege:-) Flere med termin ca samtidlig? Vært artig å ha noen å sammenligne symptomer etc med:-)
MrsMilla Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hei, Har termin 18 mai, dette er min andre.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hei har termin 7 mai, er barn nr 2. Symtomer: Ekstrem kvalme (Begynner å gi seg nå), trøtt, blir lett rørt, VELDIG lett rørt (her om dagen skrek jeg av The biggest looser) , har lite tolmodighet, masse mat jeg ikke liker noe særlig lengre...Tja kommer ikke på noe mer i farta. Enn du da, hva slags symtomer har du?
kropp Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Litt uggen i kroppen, men det holder på å gi seg heldigvis. Har hatt en del blødninger, men virker som det også begynner å gi seg nå, jeg håper iallefall det:-) Trøtt er jeg også, men prøver å sove en dupp innimellom når det lar seg gjøre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå