Gå til innhold

smokkeputen... noen med erfaringer?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der!

Noen andre som må inn med smokken flere ganger om natten?.. det e litt slitsomt i lengden merker eg.. va på barnas hus igår, og der hadde de en sånn smokkepute.. men den va jo ganske dyr.. så då tenkte eg d va best å spørre noen her inne om de har brukt det?.. og om det faktisk funker?.. hm.. hadde jo vært flott hvis d funket.. : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

har akurat samme problemet her også, snakket med de på barnas hus, de sa man bør begynne tidligere enn gutten min som er snart 8mnd, men var ikke så sikre da..

Skrevet

hm.... va visst ikke så mange som hadde prøvd denne puten her inne då... d kan vell ikke bare være meg som må opp me smokken hver natt? min e 5 mnd, så kanskje eg burde begynne no då, å øve me han.. kossn øver man på d då egentli?..

Skrevet

Har aldri hørt om smokkepute jeg, men har STORE problemer med smokken om kvelden og natta! Hvordan ser den ut, hvordan fungerer den og hvor dyr var den?? Snuppa her er bare 6 uker, så da kunne jeg godt tenke meg å prøve det evt.. Tell me more:)

Skrevet

hmm, dette hørtes interesant ut...Jeg er opp alt fra 3 ganger på ei natt, til 3 ganger i timen...Hva kostet puta og hvordan funker den?

Skal jeg jaggu kjøpe, er verdt og prøve syns jeg.

Skrevet

Fant dette på nett om den:

Smokkeputen baPillove er en liten pute med ranglelyd som festes til smokken. Det betyr at babyen klarer å finne igjen smokken sin i senga selv. Da slipper du å stå opp for å finne den for babyen!

Så de må nok være noen måneder før den fungerer.

Skrevet

Det sto at den kunne brukes fra 4 måneder.. å tror at det sto på pakken noe om at hennes barn hadde lært seg teknikken etter 2 netter.. høres nesten litt for godt ut til å være sant.. men e vell kanskje verdt ett forsøk.. spesielt siden at eg sto opp 5 ganger inatt me smokken.. men rart at det ikke e noen som har prøvd den...

Skrevet

Har ikke prøv smukkepute, men et alternativ kan være å ha mange smokker i senga. Her fungerer det veldig bra. Som regel finner han selv en smokk når han våkner om nettene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...