milla mi Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 er det noen her som har brukt den ull fleece dressen fra nøstebarn her??tenkte å kjøpe en slik til jenten min på 2..men lurte litt på hvordan de er i str??er de stor?ser de har str 86/92 også 98/104....så er litt i tvil om hv str jeg skal ha.....
mamma til to skjønnel :-) Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 De er store i størrelsen, men 92 er jo 2 år, så ville tatt hakket større for du kan jo brette litt i begynnelsen:-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Mener du den dressen til å ha under vinterdressen f.eks.? Tror størrelsene på nettet her er feil for i butikken får man de i hver størrelse. Jeg kjøpte 92 til mini som snart er 2 år, men han er ikke blant de høyeste. De er helt normale i størrelse tror jeg.
Luca Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Anbefaler de varmt, supre dresser og det plagget som er mest brukt her i huset tror jeg:-) I fjor hadde lillesnupp som da var 2 år str 86/92. Den passet i år også, men ble byttet ut til fordel for den nye rosafargen som kom:-) Den er i str 98/104 og hun er snart 3 år...store i str.
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 Jeg har ullfleece dressen fra Nøstebarn til mini som snart er 2 1/2 år. Dvs jeg kjøpte bukse, genser og lue til han nå i høst. Bruker den masse under dressen eller kun den som yttertøy. Jeg må si at både jeg og mini er strålende fornøyd. Vel verdt pengene! Har ikke vasket den enda, spent på det da håndvask ikke prioriteres i en travel hverdag her i huset, men leser at mange her inne har vasket den i maskin på ullprogram så satser på det etterhvert. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå