Gå til innhold

blir alene igjen...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en datter på 4 år, traff en i mars (fra jobben) og ble veldig forelsket.. Han er en del eldre enn meg, har tre barn fra før... I juli ble jeg gravid tross prevensjon. Jeg hadde det fryktelig tøft 1.trimester fordi jeg følte at dette var alt for tidlig. Var til mange samtaler hos legen, barnefar ville hele tiden beholde og til slutt bestemte jeg også meg for å beholde. ca i uke 14 kom problemene, og han viser sider jeg ikke liker. Han er en omsorgsfull person, snill pappa osv. men, han aksepterer ikke at jeg har dårligere dager. (og det har jeg jo hatt innimellom pga kvalme, bekkenløsning og dårlig søvn + at vi faktisk ikke bor sammen så jeg er alene med min 4 år gamle datter mesteparten av tiden.. sliten). Stort sett har jeg smilt og vært glad, men når jeg ikke er det blir han sur og snakker ikke til meg.......

Nå har vi kranglet en uke, og blir ikke enige... Begge to er overrasket over hverandres reaksjoner. Og det er nok faktisk slutt. Er veldig glad i han, vi har kjøpt hus (mitt er ikke solgt enda), skal flytte inn før jul. Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Økonomisk sitter jeg jo ikke akkurat bra i det når jeg må betale megler en god del selv om jeg ikke selger...(takst, annonsering + arbeidet megler allerede har lagt ned) , så må vi jo selge det nye huset og jeg får kostnader i forhold til det..

Her sitter jeg, alene... Aner ikke hva jeg skal gjøre!!! er i 18. uke nå. I tillegg jobber jeg jo med fyren. Hvordan skal jeg klare å fungere på jobb nå?? Gråt i hele natt, om dagen må jeg bare ta meg sammen og fungere for min datters skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...