Gå til innhold

Emmaljunga City Cross til salgs :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2007 mod til salgs. Er av fargen Jungel/lime.

Følger med regntrekk, stelleveske i samme farge, og fottrek.. det er i fargen jungel da de ikke produserte jungel/lime fargen lenger da vi kjøpte. men har funket veldig greit :)

Selges for 3500....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du bilder?

er det den som ligger ute på finn.no forresten?

Skrevet

ja, det er den. :) tok bilder av den i dag og la ut av den. (i går var det bare sånt bilde fra internet)..

Skrevet

det er vanskelig å forestille seg at noen som har det så kaotisk i stua har tatt godt vare på vogna si desverre...........................

det er lurt å rydde før man tar bilder til annonser.

Skrevet

hmm, synes det var en litt drøy ting å si. Om noen har det rotete betyr ikke det at dem ikke tar vare på ting. Jeg syntes vognen såg grei ut jeg, og ville heller bedt om nye/fler bilder om jeg var mistroisk til om vognen var godt tatt vare på..

Skrevet

nei, jeg skjønner jo hva du mener anonym, men bildene ble tatt på rappen, og trodde ikke omgivelsene kom til å ha noe særlig innvirkning. At det er rotete hjemme hos oss er det nok til tider. Er ikke bare bare å ta seg av en aktiv 1 åring alene... men men...

Skrevet

forstår at hverdagen er strevsom, det ser ofte bomba ut her også. men jeg passer alltid på at bildene jeg legger ut på finn ser strøkne ut og på den måten har jeg nå solgt seks vogner til langt over halv pris. tror du taper en del potensielle kjøpere med de bildene så jeg ville tatt nye og byttet bilder. det har mer å si enn du kanskje tror : ))

lykke til med vognsalg!!

Skrevet

hehe.... jo. forstår jo det da...... har no fjernet dem, så ska prøve å få tatt nye en dag... har aldri solgt en vogn før, og tenkte bare på å få inn et bilde med fargekombinasjonene.. Satse på d ordner seg med nye bilder da. :P

Skrevet

er vogna noe slitt? skader osv?

jeg er kanskje interessert:)

Skrevet

kan du ikke sende meg en pm med mail adresse så kan eg beskrive og event sende bilde??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...