lena26 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 I dag har babyen min på 2 måneder hatt masse små svarte prikker i bæsjen. Hva kan det være, jeg er engstelig...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Hmmm, det fikk jenta mi også, men etter en runde her inne, fant vi ut at det ble slik av banan. Men hun var litt større da.. Men regner ikke med at dere gir babyen fast føde enda, så da kan det jo ikke være det =/ Sikkert ikke noe å bekymre seg for. Kanskje noen andre har peiling?
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tenkte også banan helt til jeg så alder på barnet ditt. Har derfor ikke noe svar, har ikke opplevd dette.
lena26 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 Hun får bare morsmelk, men på fredag fikk hun 2 porsjoner morsmelkerstatning.
MammaMia=) Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Vesla her hadde også det i en periode når hun var rundt 2-3 uker gammel.. Fikk beskjed av helsesøster (og leste et sted, men husker ikke hvor) at det kan være litt blod som babyen kan ha fått i seg når du ammer. Er visst vanlig hvis de har veldlig sugebehov og suger veldig hardt når du ammer.. Jeg ble ammet til bods flere ganger og hun klarte å suge av en del av ene brystvorta. .(ikke godt i det hele tatt..) Men dette er IKKE farlig i det hele tatt. Babyen kan bli litt kvalm hvis de får i seg mye blod, men som sagt så er det ikke farlig..
lena26 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er redd det kan være hennes blod, da jeg ikke blør i brystvortene. Jeg skal ringe helsestasjon i morgen og hører.
MammaMia=) Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, hadde gjort det jeg også for å være sikker.. Jeg så som regel ikke at jeg blødde jeg heller for uten om da hun som sagt fikk sugd av en del av brystvorta, men hør for sikkerhets skyld.. Hold oss oppdatert da .. Lykke til..
lena26 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2008 Jeg må dytte på denne, håper det er noen som kan hjelpe meg med det. Jeg er enda veldig bekymret, har ikke blitt noe klokkere, selv om jeg har snakket med helsestasjon og fastlegen. De sier bare at jeg ikke trenger å uroe meg, siden babyen er i fin form. Men hva kan dette være. Disse prikkene er helt sorte og harde, veldig små og spredd overalt i bæsjen, ser nesten ut som rusk.
reenie Skrevet 10. november 2008 #9 Skrevet 10. november 2008 ikke tenk på det,det er bare litt hardere bæsj!vesla mi hadde det også til tider da hun bare fikk mm!Magen fungerer kjempe fint!
mamsen=) Skrevet 10. november 2008 #10 Skrevet 10. november 2008 jenta mi hadde også det en gang, da var hun bare noen uker så jeg snakka med en barnelege på sykehuset om det. han sa det var blod fra meg (jeg hadde blødd fra brystvorta den dagen) som hun hadde fått i seg. helt ufarlig! nå senere har hun hatt det igjen og tror det var banan denne gangen, hun er snart 7mnd og får noe fast føde.
lena26 Skrevet 10. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2008 Hun har nå hatt det i 2-3 uker nå, varierer litt hvor mange prikker det er. Jeg har selv plukket disse prikkene og laget blod test analyse til fastlegen, de på labben fant ingen spor av blod... Helt utrolig at bæsjen kan virkelig bli så sort og hard på bare mm... Og jeg trodde jeg visste alt som mor til nr.2 og her sitter jeg forferdelig stresset og bekymret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå